Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Rachunkowość » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Zasady rachunkowości Zbiór rozwiązań 21.00zł
Zasady rachunkowości Zbiór rozwiązań

Tytuł: Zasady rachunkowości Zbiór rozwiązań
Autor: Teresa Bartel, Jolanta Chałupczak, Ewa Potulska, Katarzyna Stec
ISBN: 978-83-7804-008-8
Ilość stron: 114
Data wydania: 09/2011
Format: A4
Wydawnictwo: ODDK
Cena: 21.00zł


Rozwiązania do zadań zamieszczonych w „Zasadach rachunkowości – zbiór zadań” Zasady rachunkowości Zbiór rozwiązań
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zasady rachunkowości Zbiór rozwiązań”, kupili także:

Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II, Jeff Gothelf, Josh Seiden, Wydawnictwo Helion

Smog w Polsce Przyczyny skutki przeciwdziałanie, Piotr Kleczkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Hipnotyzm słowa Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów, Joe Vitale, Wydawnictwo Onepress

Metody numeryczne Zagadnienia początkowo-brzegowe, Radosław Grzymkowski, Adam Kapusta, Iwona Nowak, Damian Słota, Wydawnictwo SKALMIERSKI

Newton, Jerzy Kierul, Wydawnictwo PIW

Jak zostać skutecznym przywódcą i polepszyć jakość życia, Dale Carnegie, Wydawnictwo Sensus

Dynamika robotów, Edward Jezierski, Wydawnictwo WNT
<b>Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II</b>, <font color="navy">Katarzyna Wojciechowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II, Katarzyna Wojciechowska, Wydawnictwo Onepress

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań, Magdalena Jaciow, Agata Stolecka - Makowska, Robert Wolny, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami