Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Szczególna teoria względności i klasyczna teoria pola Teoretyczne minimum

Szczególna teoria względności i klasyczna teoria pola Teoretyczne minimum

45.00zł
36.00zł
Zasady negocjacji Wydanie 3 45.90zł
Zasady negocjacji Wydanie 3

Tytuł: Zasady negocjacji Wydanie 3
Autor: Roy J. Lewicki, David M. Saunders, Bruce Barry
ISBN: 978-83-7510-455-4
Ilość stron: 408
Data wydania: 02/2011 (wydanie 3)
Oprawa: Twarda
Format: 15.5x23.0cm
Wydawnictwo: Rebis
Cena: 45.90zł


Skondensowana wiedza na temat sztuki negocjacji.

Wszyscy ciągle negocjujemy. Dzieci negocjują w sprawie wyboru programu telewizyjnego, biznesmeni uzgadniają warunki zakupu materiałów i sprzedaży swoich produktów. Prawnicy szukają sposobu rozwiązania sporu, zanim przekażą sprawę do sądu. Państwa negocjują warunki zniesienia ograniczeń wolnego handlu. Negocjacje nie są procesem zarezerwowanym tylko dla wybitnych dyplomatów, szefów sprzedaży czy gorliwych rzeczników organizacji pracowniczych. A struktura i proces negocjacji są z reguły takie same, niezależnie od poziomu, na jakim prowadzi się rozmowy.

Zasady negocjacji bardzo szczegółowo przedstawiają najważniejsze zagadnienia z teorii psychologii negocjacji oraz procesy prowadzące do rozwiązania konfliktów interpersonalnych i międzygrupowych. To znakomity, zwięzły i przystępny materiał szkoleniowy, który można wykorzystać w programie studiów, seminariów i specjalistycznych kursów.

Sięgnij po tę książkę, a dowiesz się, dlaczego twoja ostatnia dyskusja z szefem na temat podwyżki zakończyła się fiaskiem.

Zasady negocjacji Wydanie 3
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zasady negocjacji Wydanie 3”, kupili także:

Mikroplastiki w środowisku wodnym, Jacek Wąsowski , Aleksandra Bogdanowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Programowanie obrabiarek CNC Wydanie IV zmienione i uaktualnione, Wit Grzesik, Piotr Niesłony, Piotr Kiszka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Meble naprawa i odnowienie, Irena Swaczyna, Wydawnictwo PWRiL
<b>WordPress. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II</b>, <font color="navy">Brian Messenlehner, Jason Coleman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
WordPress. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II, Brian Messenlehner, Jason Coleman, Wydawnictwo Helion

Jak naprawdę działają rynki Fakty i mity, Jack D. Schwager, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Pola eksploatacji utworów audiowizualnych, Piotr Ślęzak, Wydawnictwo Oficyna BRANTA

Podstawy zarządzania organizacjami Wydanie 2, Ricky W. Griffin, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu, Laura Ries, Al Ries, Wydawnictwo Onepress

Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej, Monika Dobska, Kazimierz Rogoziński, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami