Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zasoby ludzkie HR » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign Wydanie trzecie

InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign Wydanie trzecie

79.80zł
63.84zł
Zarządzanie zespołami liderów 69.00zł
Zarządzanie zespołami liderów

Tytuł: Zarządzanie zespołami liderów
Autor: Ruth Wageman, Debra A. Nunes, James A. Burruss, J. Richard Hackman
ISBN: 978-83-264-0628-7
Ilość stron: 228
Data wydania: 10/2010
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.00zł


Podobno przyszłość organizacji zależy od jej prezesa. Czy to prawda? Otóż nie! Prezesi coraz częściej zwracają się. o pomoc do menedżerów najwyższego szczebla.

Okazuje się, że wielu przedstawicieli najwyższej kadry nie potrafi działać w zespole. Często koncentrują się oni bardziej na swoich indywidualnych zadaniach niż na obowiązkach wynikających z bycia członkami zespołu. Jeśli prezes nie zbuduje zespołu we właściwy sposób, ci mający duży potencjat menedżerowie mogą mieć trudności z prowadzeniem organizacji. Czasem mogą się nawet nie zgadzać, który kierunek obrać.

Na podstawie analizy 120 zespołów menedżerów najwyższego szczebla z całego świata autorzy odpowiadają na sześć niezwykle ważnych dla prezesów pytań:
Czy w twojej organizacji rzeczywiście potrzebny jest zespół liderów?
Jak sformułować cel, który zmotywuje twój zespół liderów?
Jak poznać, czy w zespole są właściwi ludzie?
Jaka powinna być struktura zespołu i zasady współpracy?
Jakiego wsparcia organizacyjnego potrzebuje zespół?
Jak zapewnić zespołowi profesjonalny coaching?
Jeżeli chcesz mieć efektywny i zgrany zespół - zajrzyj do środka

Rozdziały:
Wspaniały prezes
Kluczowa idea
Dla kogo jest ta książka?
Geneza książki

Rozdział 1. Upadek prezesa bohatera i powstanie zespołu liderów
Zarządzanie w warunkach zmiany i konkurencji.
Bohaterski prezes kontra idea "Co dwie głowy, to nie jedna"
Zespół liderów wyższego szczebla jako alternatywny model przywództwa
Mit spontanicznego i samopodtrzymującego się zespołu liderów
Zakres przeprowadzanych przez nas badań: poszukiwanie czynników wpływających na efektywność zespołu liderów
Warunki podstawowe i wspomagające
Warunki podstawowe
Warunki wspomagające
Zapewnienie niezbędnych warunków
Początek

Część I. Warunki podstawowe

Rozdział 2. Czy zespół naprawdę jest potrzebny?
Czy zespół jest potrzebny?
Co zrobić, gdy zespół jest potrzebny, lecz nie chcesz go utworzyć
Prawdziwe zespoły na szczycie organizacji.
Tworzenie właściwego rodzaju zespołu
Prawdziwe zespoły liderów: menedżerowie najwyższego szczebla zarządzają wspólnie
Co powoduje, że grupa menedżerów staje się prawdziwym zespołem?
Współzależność: nacisk na prawdziwą pracę zespołową
Skład: kto jest w zespole?
Stabilność: pora nauczyć się, jak pracować razem
Lepsza efektywność, lepsze zachowanie
Czy jesteś gotowy do zarządzania zespołem liderów?

Rozdział 3. Cel motywujący zespół
Właściwe określenie celu dla zespołu
Podsumowanie: zrozumiały, motywujący i ważny cel
Zdefiniowanie motywującego dla zespołu celu

Rozdział 4. Dobór właściwych ludzi do zespołu
Wybór najlepszych graczy
Poszukuj ludzi o niezbędnych umiejętnościach i doświadczeniu
Dowiedz się, jak lider postrzega samego siebie
Poszukuj oznak myślenia koncepcyjnego
Poszukuj oznak empatii i uczciwości
Indywidualne szkolenie jako narzędzie formowania zespołu liderów
Eliminowanie osób mających negatywny wpływ na zespół
Tworzenie struktury zespołu

Część II. Warunki wspomagające

Rozdział 5. Zzespół potrzebuje struktury do właściwego funkcjonowania
Tworzenie trwałej struktury umożliwiającej efektywną pracę
Skład zespołu: znaczenie jego niewielkich rozmiarów
Odśnieżarki kontra strategia sprzedaży: dlaczego stare nawyki tak ciężko wykorzenić
Tworzenie wysokiej jakości struktury zespołu
Definiowanie zadania i jego realizacja
Normy: ustalanie zasad zaangażowania
Tworzenie, kształtowanie i przestrzeganie zasad: rola przywódcy zespołu
Udoskonalanie struktury

Rozdział 6. Zzespół potrzebuje wsparcia do osiągnięcia sukcesu
Udostępnianie zasobów zespołom liderów: nawet najlepsi potrzebują wsparcia.
Nagradzanie efektywności zespołu
Informacje: kiedy i w jakiej postaci są potrzebne
Edukacja zespołu liderów
Drobne działania wspierające
Właściwe wsparcie dla zespołu.

Rozdział 7. Coaching zespołu: czas ma kluczowe znaczenie
Czym jest, a czym nie jest coaching zespołu?
Priorytety prezesa: zespół czy coś innego
Kiedy prowadzić coaching zespołu?
Kto powinien prowadzić coaching zespołu liderów najwyższego szczebla?
Kiedy szukać kogoś z zewnątrz?
Coaching wewnętrzny
Zasady prowadzenia coachingu zespołu

Część III. Zarządzanie zespołem liderów

Rozdział 8. Rozwijanie umiejętności zarządzania zespołem
Kompetencje związane z tworzeniem struktury zespołu.
Kompetencje związane z bieżącym zarządzaniem zespołem
Poziom twoich kompetencji związanych z zarządzaniem zespołem liderów
Wzmacnianie profilu kompetencyjnego

Rozdział 9. Ttworzenie wybitnego zespołu
Być może zespół nie jest ci potrzebny
Daj zespołowi do wykonania ważną pracę
Jasność jest niezwykle istotna
Osoby destruktywne mogą zniszczyć zespół
Niezwykle ważne jest ustalenie zasad współpracy. 209
Wybitni przywódcy przywiązują dużą wagę do zespołu liderów wyższego szczebla
Zarządzania zespołem liderów można się nauczyć
Budowanie wspaniałych zespołów liderów

Zarządzanie zespołami liderów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie zespołami liderów”, kupili także:
<b>Flash CS3 PL ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Joanna Pasek, Krzysztof Pasek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Flash CS3 PL ćwiczenia praktyczne, Joanna Pasek, Krzysztof Pasek, Wydawnictwo HELION
<b>Logistyka w biznesie międzynarodowym</b>, <font color="navy">Elżbieta Gołembska, Piotr Banaszyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Logistyka w biznesie międzynarodowym, Elżbieta Gołembska, Piotr Banaszyk, Wydawnictwo WNT
<b>Kompleks Kopernika. Kosmiczny sens naszego istnienia we Wszechświecie planet i prawdopodobieństw</b>, <font color="navy">Caleb Scharf</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Kompleks Kopernika. Kosmiczny sens naszego istnienia we Wszechświecie planet i prawdopodobieństw, Caleb Scharf, Wydawnictwo Prószyński
<b>Kreatywność i Ty Droga do pomysłowości w pracy</b>, <font color="navy">Thomas Wieke</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Kreatywność i Ty Droga do pomysłowości w pracy, Thomas Wieke, Wydawnictwo Onepress
<b>SAP Zrozumieć system ERP</b>, <font color="navy">Jerzy Auksztol, Piotr Balwierz, Magdalena Chomuszko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
SAP Zrozumieć system ERP, Jerzy Auksztol, Piotr Balwierz, Magdalena Chomuszko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Pokaż, opowiedz i zainteresuj. Jak przygotować i przeprowadzić niezwykłą prezentację</b>, <font color="navy">Dan Roam</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Pokaż, opowiedz i zainteresuj. Jak przygotować i przeprowadzić niezwykłą prezentację, Dan Roam, Wydawnictwo Onepress
<b>Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent</b>, <font color="navy">Janelle Barlow , Claus Moller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent, Janelle Barlow , Claus Moller, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Matematyka z wesołym Kangurem żółta</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Aksjomat</font>
Matematyka z wesołym Kangurem żółta, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Aksjomat
<b>Podboje sukuba</b>, <font color="navy">Mead Richelle</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Podboje sukuba, Mead Richelle, Wydawnictwo Amber
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Vademecum Administratora Windows Server 2012 R2 Przechowywanie danych, bezpieczeństwo i sieci

Vademecum Administratora Windows Server 2012 R2 Przechowywanie danych, bezpieczeństwo i sieci

69.30zł
55.44zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION

poniedziałek, 19 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami