Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Środowisko LabVIEW w eksperymencie wspomaganym komputerowo + CD

Środowisko LabVIEW w eksperymencie wspomaganym komputerowo + CD

69.00zł
Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych 50.00zł
Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych

Autor: Wiesław M.Grudzewski, Irena K.Hejduk, Anna Sankowska, Monika Wańtuchowicz

ISBN: 978-83-7251-686-2

Ilość stron: 248

Data wydania: 2007

Twarda oprawa

Książka jest pierwszym tego typu polskim opracowaniem o przekrojowym charakterze i odpowiedzią na światowe aktualne trendy w dziedzinie zarządzania. Jednocześnie jest to pierwsza próba systematyzacji wiedzy o multidyscyplinarnym zjawisku zaufania.

Rozdziały:

Rozdział 1. Podstawy teoretyczne zarządzania zaufaniem
1.1. Etyczne rozumienie zaufania i etyka zarządzania według wielkich religii światowych
1.2. Rozwój etyki zarządzania
1.3. Pojęcie i istota zaufania
1.4. Determinanty określające skłonność do zaufania ogólnego
1.5. Zaufanie a kontrola
1.6. Modelowanie systemów zaufania
1.7. Metodyka pomiaru kategorii zaufania

Rozdział 2. Główne aspekty budowania systemów zaufania
2.1. Zasady kreowania zaufania
2.2. Wpływ komunikacji na budowanie zaufania
2.3. Zaufanie w relacjach występujących między liderem a pracownikiem
2.4. Budowanie zaufania w relacjach przedsiębiorstwo - klient (B2C)
2.5. Budowanie zaufania w relacjach pomiędzy przedsiębiorstwami (B2B)

Rozdział 3. Organizacja wirtualna
3.1. Istota organizacji wirtualnej
3.2. Modele organizacji wirtualnej
3.3. Zarządzanie organizacją wirtualną
3.4. Zaufanie podstawowym czynnikiem funkcjonowania organizacji wirtualnej

Rozdział 4. Przykłady zarządzania zaufaniem w organizacjach wirtualnych
4.1. Zaufanie jako podstawowy czynnik strategii działania organizacji
4.2. Budowanie zaufania w organizacjach wirtualnych i w procesach podejmowania decyzji
4.3. Analiza przypadków organizacji wirtualnych i w procesach podejmowania decyzji
4.4. Empiryczna weryfikacja przydatności mechanizmu zaufania

Spis rysunków
Spis wykresów
Spis tabel

Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych”, kupili także:

Sekrety retoryki Reguły skutecznej komunikacji, Karsten Bredemeier, Wydawnictwo Onepress

Harvard Business Review Fuzje i przejęcia, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress
<b>Jak pokochać siebie. Przewodnik po wewnętrznym świecie kobiety. Wydanie 2 rozszerzone</b>, <font color="navy">Dagmara Gmitrzak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Jak pokochać siebie. Przewodnik po wewnętrznym świecie kobiety. Wydanie 2 rozszerzone, Dagmara Gmitrzak, Wydawnictwo Sensus

Myślenie sieciowe w teorii i praktyce, Anna Piekarczyk, Kazimierz Zimniewicz, Wydawnictwo PWE

To się nie uda. 10 błędów, które zniszczą każdy związek, Patryk Wójcik, Wydawnictwo Sensus

Android Studio w 24 godziny. Wygodne programowanie dla platformy Android. Wydanie IV, Carmen Delessio, Lauren Darcey, Shane Conder, Wydawnictwo Helion

Strategia konfliktu, Thomas C. Schelling, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Sześć kroków do niezależności finansowej, Michael Masterson, Wydawnictwo Onepress

C++ kanony wiedzy programistycznej, Stephen C. Dewhurst, Wydawnictwo Helion

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami