Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Niezwykłe liczby profesora Stewarta

Niezwykłe liczby profesora Stewarta

42.00zł
33.60zł
Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych 50.00zł
Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych

Autor: Wiesław M.Grudzewski, Irena K.Hejduk, Anna Sankowska, Monika Wańtuchowicz

ISBN: 978-83-7251-686-2

Ilość stron: 248

Data wydania: 2007

Twarda oprawa

Książka jest pierwszym tego typu polskim opracowaniem o przekrojowym charakterze i odpowiedzią na światowe aktualne trendy w dziedzinie zarządzania. Jednocześnie jest to pierwsza próba systematyzacji wiedzy o multidyscyplinarnym zjawisku zaufania.

Rozdziały:

Rozdział 1. Podstawy teoretyczne zarządzania zaufaniem
1.1. Etyczne rozumienie zaufania i etyka zarządzania według wielkich religii światowych
1.2. Rozwój etyki zarządzania
1.3. Pojęcie i istota zaufania
1.4. Determinanty określające skłonność do zaufania ogólnego
1.5. Zaufanie a kontrola
1.6. Modelowanie systemów zaufania
1.7. Metodyka pomiaru kategorii zaufania

Rozdział 2. Główne aspekty budowania systemów zaufania
2.1. Zasady kreowania zaufania
2.2. Wpływ komunikacji na budowanie zaufania
2.3. Zaufanie w relacjach występujących między liderem a pracownikiem
2.4. Budowanie zaufania w relacjach przedsiębiorstwo - klient (B2C)
2.5. Budowanie zaufania w relacjach pomiędzy przedsiębiorstwami (B2B)

Rozdział 3. Organizacja wirtualna
3.1. Istota organizacji wirtualnej
3.2. Modele organizacji wirtualnej
3.3. Zarządzanie organizacją wirtualną
3.4. Zaufanie podstawowym czynnikiem funkcjonowania organizacji wirtualnej

Rozdział 4. Przykłady zarządzania zaufaniem w organizacjach wirtualnych
4.1. Zaufanie jako podstawowy czynnik strategii działania organizacji
4.2. Budowanie zaufania w organizacjach wirtualnych i w procesach podejmowania decyzji
4.3. Analiza przypadków organizacji wirtualnych i w procesach podejmowania decyzji
4.4. Empiryczna weryfikacja przydatności mechanizmu zaufania

Spis rysunków
Spis wykresów
Spis tabel

Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych”, kupili także:

Wprowadzenie do teorii obliczeń Wydanie III, Michael Sipser, Wydawnictwo Naukowe PWN

Uważność w praktyce. Tradycyjne techniki uważności i medytacji dla współczesnego człowieka, Maciej Wielobób, Wydawnictwo Sensus

Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data, Grzegorz Błażewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Analiza Część 2 Ogólne struktury matematyki funkcje algebraiczne całkowanie, Krzysztof Maurin, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nordic walking. I o to chodzi!, Klaus Schwanbeck, Wydawnictwo Septem

Systemy telekomunikacyjne część 1 i 2, Simon Haykin, Wydawnictwo WKiŁ

Kominki Architektura i wzornictwo, Encarna Castillo, Wydawnictwo Arkady

Dreamweaver CS3 Tworzenie stron internetowych Projekty, Nolan Hester, Wydawnictwo Helion

Android UI Podręcznik dla projektantów Smashing Magazine, Juhani Lehtimaki, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami