Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych 50.00zł
Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych

Autor: Wiesław M.Grudzewski, Irena K.Hejduk, Anna Sankowska, Monika Wańtuchowicz

ISBN: 978-83-7251-686-2

Ilość stron: 248

Data wydania: 2007

Twarda oprawa

Książka jest pierwszym tego typu polskim opracowaniem o przekrojowym charakterze i odpowiedzią na światowe aktualne trendy w dziedzinie zarządzania. Jednocześnie jest to pierwsza próba systematyzacji wiedzy o multidyscyplinarnym zjawisku zaufania.

Rozdziały:

Rozdział 1. Podstawy teoretyczne zarządzania zaufaniem
1.1. Etyczne rozumienie zaufania i etyka zarządzania według wielkich religii światowych
1.2. Rozwój etyki zarządzania
1.3. Pojęcie i istota zaufania
1.4. Determinanty określające skłonność do zaufania ogólnego
1.5. Zaufanie a kontrola
1.6. Modelowanie systemów zaufania
1.7. Metodyka pomiaru kategorii zaufania

Rozdział 2. Główne aspekty budowania systemów zaufania
2.1. Zasady kreowania zaufania
2.2. Wpływ komunikacji na budowanie zaufania
2.3. Zaufanie w relacjach występujących między liderem a pracownikiem
2.4. Budowanie zaufania w relacjach przedsiębiorstwo - klient (B2C)
2.5. Budowanie zaufania w relacjach pomiędzy przedsiębiorstwami (B2B)

Rozdział 3. Organizacja wirtualna
3.1. Istota organizacji wirtualnej
3.2. Modele organizacji wirtualnej
3.3. Zarządzanie organizacją wirtualną
3.4. Zaufanie podstawowym czynnikiem funkcjonowania organizacji wirtualnej

Rozdział 4. Przykłady zarządzania zaufaniem w organizacjach wirtualnych
4.1. Zaufanie jako podstawowy czynnik strategii działania organizacji
4.2. Budowanie zaufania w organizacjach wirtualnych i w procesach podejmowania decyzji
4.3. Analiza przypadków organizacji wirtualnych i w procesach podejmowania decyzji
4.4. Empiryczna weryfikacja przydatności mechanizmu zaufania

Spis rysunków
Spis wykresów
Spis tabel

Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych”, kupili także:

Czas to pieniądz. Jak oszczędzać czas i pieniądze?, Marcin Pietraszek, Wydawnictwo Onepress
<b>Mapy nieba Podróż wśród gwiazdozbiorów</b>, <font color="navy">Elena Percivaldi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Mapy nieba Podróż wśród gwiazdozbiorów, Elena Percivaldi, Wydawnictwo Arkady
<b>Wprowadzenie do SQL. Jak generować, pobierać i obsługiwać dane. Wydanie III</b>, <font color="navy">Alan Beaulieu</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wprowadzenie do SQL. Jak generować, pobierać i obsługiwać dane. Wydanie III, Alan Beaulieu, Wydawnictwo Helion

Informatyka Europejczyka Poradnik metodyczny dla gimnazjum Wydanie II, Jolanta Pańczyk, Wydawnictwo Helion

Microsoft Small Business Server 2003 księga eksperta (SBS 2003), Eriq Neale, Wydawnictwo Helion

Mózg na nowo odkryty. Początki polskiej myśli naukowej o roli neuronów w życiu psychicznym, Krzysztof Jodzio, Wydawnictwo Difin

Programowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych z systemem Windows Mobile, Jacek Matulewski, Bartosz Turowski, Wydawnictwo Helion

Najgłupsi przestępcy, Wendy Lewis, Wydawnictwo Onepress

Anatomia w treningu siłowym i fitness, Mark Vella, Wydawnictwo Muza

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami