Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
LEGO Technic w praktyce Ożyw swoje kreacje w LEGO

LEGO Technic w praktyce Ożyw swoje kreacje w LEGO

49.35zł
37.01zł
Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych 50.00zł
Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych

Autor: Wiesław M.Grudzewski, Irena K.Hejduk, Anna Sankowska, Monika Wańtuchowicz

ISBN: 978-83-7251-686-2

Ilość stron: 248

Data wydania: 2007

Twarda oprawa

Książka jest pierwszym tego typu polskim opracowaniem o przekrojowym charakterze i odpowiedzią na światowe aktualne trendy w dziedzinie zarządzania. Jednocześnie jest to pierwsza próba systematyzacji wiedzy o multidyscyplinarnym zjawisku zaufania.

Rozdziały:

Rozdział 1. Podstawy teoretyczne zarządzania zaufaniem
1.1. Etyczne rozumienie zaufania i etyka zarządzania według wielkich religii światowych
1.2. Rozwój etyki zarządzania
1.3. Pojęcie i istota zaufania
1.4. Determinanty określające skłonność do zaufania ogólnego
1.5. Zaufanie a kontrola
1.6. Modelowanie systemów zaufania
1.7. Metodyka pomiaru kategorii zaufania

Rozdział 2. Główne aspekty budowania systemów zaufania
2.1. Zasady kreowania zaufania
2.2. Wpływ komunikacji na budowanie zaufania
2.3. Zaufanie w relacjach występujących między liderem a pracownikiem
2.4. Budowanie zaufania w relacjach przedsiębiorstwo - klient (B2C)
2.5. Budowanie zaufania w relacjach pomiędzy przedsiębiorstwami (B2B)

Rozdział 3. Organizacja wirtualna
3.1. Istota organizacji wirtualnej
3.2. Modele organizacji wirtualnej
3.3. Zarządzanie organizacją wirtualną
3.4. Zaufanie podstawowym czynnikiem funkcjonowania organizacji wirtualnej

Rozdział 4. Przykłady zarządzania zaufaniem w organizacjach wirtualnych
4.1. Zaufanie jako podstawowy czynnik strategii działania organizacji
4.2. Budowanie zaufania w organizacjach wirtualnych i w procesach podejmowania decyzji
4.3. Analiza przypadków organizacji wirtualnych i w procesach podejmowania decyzji
4.4. Empiryczna weryfikacja przydatności mechanizmu zaufania

Spis rysunków
Spis wykresów
Spis tabel

Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych”, kupili także:

Coaching na Wyspach Szczęśliwych, Maciej Bennewicz, Wydawnictwo Onepress

Metody i techniki sztucznej inteligencji Wydanie 2, Leszek Rutkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

World of Warcraft Strategia sukcesu, Eric Dekker, Wydawnictwo Helion

Astronawigacja dla żeglarzy, Jacek Czajewski, Wydawnictwo Alma-Press

Strategia marek własnych, Nirmalya Kumar, Jan-Benedict E.M. Steenkamp, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Mistrzostwo pracy z lustrzanką cyfrową, Roman Pihan, Wydawnictwo ZonerPress

Zagadka Trójkąta Bermudzkiego rozwiązana, Michael Preisinger, Wydawnictwo Amber
<b>Obsługa i naprawa motocykli</b>, <font color="navy">Rafał Dmowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Obsługa i naprawa motocykli, Rafał Dmowski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Jak to zrobić w InDesignie? Proste sposoby, szybkie efekty</b>, <font color="navy">Dave Clayton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak to zrobić w InDesignie? Proste sposoby, szybkie efekty, Dave Clayton, Wydawnictwo Helion

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami