Autor: Wiesław M.Grudzewski, Irena K.Hejduk, Anna Sankowska, Monika Wańtuchowicz
ISBN: 978-83-7251-686-2
Ilość stron: 248
Data wydania: 2007
Twarda oprawa
Książka jest pierwszym tego typu polskim opracowaniem o przekrojowym charakterze i odpowiedzią na światowe aktualne trendy w dziedzinie zarządzania. Jednocześnie jest to pierwsza próba systematyzacji wiedzy o multidyscyplinarnym zjawisku zaufania.
Rozdziały:
Rozdział 1. Podstawy teoretyczne zarządzania zaufaniem 1.1. Etyczne rozumienie zaufania i etyka zarządzania według wielkich religii światowych 1.2. Rozwój etyki zarządzania 1.3. Pojęcie i istota zaufania 1.4. Determinanty określające skłonność do zaufania ogólnego 1.5. Zaufanie a kontrola 1.6. Modelowanie systemów zaufania 1.7. Metodyka pomiaru kategorii zaufania
Rozdział 2. Główne aspekty budowania systemów zaufania 2.1. Zasady kreowania zaufania 2.2. Wpływ komunikacji na budowanie zaufania 2.3. Zaufanie w relacjach występujących między liderem a pracownikiem 2.4. Budowanie zaufania w relacjach przedsiębiorstwo - klient (B2C) 2.5. Budowanie zaufania w relacjach pomiędzy przedsiębiorstwami (B2B)
Rozdział 3. Organizacja wirtualna 3.1. Istota organizacji wirtualnej 3.2. Modele organizacji wirtualnej 3.3. Zarządzanie organizacją wirtualną 3.4. Zaufanie podstawowym czynnikiem funkcjonowania organizacji wirtualnej
Rozdział 4. Przykłady zarządzania zaufaniem w organizacjach wirtualnych 4.1. Zaufanie jako podstawowy czynnik strategii działania organizacji 4.2. Budowanie zaufania w organizacjach wirtualnych i w procesach podejmowania decyzji 4.3. Analiza przypadków organizacji wirtualnych i w procesach podejmowania decyzji 4.4. Empiryczna weryfikacja przydatności mechanizmu zaufania
Spis rysunków Spis wykresów Spis tabel
Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych --- Pozycja niedostępna.---
|