Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Podstawy języka T-SQL: Microsoft SQL Server 2022 i Azure SQL Database

Podstawy języka T-SQL: Microsoft SQL Server 2022 i Azure SQL Database

119.70zł
96.96zł
Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych 50.00zł
Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych

Autor: Wiesław M.Grudzewski, Irena K.Hejduk, Anna Sankowska, Monika Wańtuchowicz

ISBN: 978-83-7251-686-2

Ilość stron: 248

Data wydania: 2007

Twarda oprawa

Książka jest pierwszym tego typu polskim opracowaniem o przekrojowym charakterze i odpowiedzią na światowe aktualne trendy w dziedzinie zarządzania. Jednocześnie jest to pierwsza próba systematyzacji wiedzy o multidyscyplinarnym zjawisku zaufania.

Rozdziały:

Rozdział 1. Podstawy teoretyczne zarządzania zaufaniem
1.1. Etyczne rozumienie zaufania i etyka zarządzania według wielkich religii światowych
1.2. Rozwój etyki zarządzania
1.3. Pojęcie i istota zaufania
1.4. Determinanty określające skłonność do zaufania ogólnego
1.5. Zaufanie a kontrola
1.6. Modelowanie systemów zaufania
1.7. Metodyka pomiaru kategorii zaufania

Rozdział 2. Główne aspekty budowania systemów zaufania
2.1. Zasady kreowania zaufania
2.2. Wpływ komunikacji na budowanie zaufania
2.3. Zaufanie w relacjach występujących między liderem a pracownikiem
2.4. Budowanie zaufania w relacjach przedsiębiorstwo - klient (B2C)
2.5. Budowanie zaufania w relacjach pomiędzy przedsiębiorstwami (B2B)

Rozdział 3. Organizacja wirtualna
3.1. Istota organizacji wirtualnej
3.2. Modele organizacji wirtualnej
3.3. Zarządzanie organizacją wirtualną
3.4. Zaufanie podstawowym czynnikiem funkcjonowania organizacji wirtualnej

Rozdział 4. Przykłady zarządzania zaufaniem w organizacjach wirtualnych
4.1. Zaufanie jako podstawowy czynnik strategii działania organizacji
4.2. Budowanie zaufania w organizacjach wirtualnych i w procesach podejmowania decyzji
4.3. Analiza przypadków organizacji wirtualnych i w procesach podejmowania decyzji
4.4. Empiryczna weryfikacja przydatności mechanizmu zaufania

Spis rysunków
Spis wykresów
Spis tabel

Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych”, kupili także:

Inteligencja strategiczna Jak stworzyć mądrą firmę, John R. Wells, Wydawnictwo Rebis

Medycyna chińska w praktyce Teoria, diagnostyka i terapia w rozumieniu zachodnim, Montakab Hamid, Wydawnictwo GALAKTYKA

Hirameki, Peng Hu, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak zyskać satysfakcję i wzbogacić swoje życie, Dale Carnegie, Wydawnictwo Sensus

Budownictwo ogólne tom 3 Elementy budynków podstawy projektowania, Lech Lichołaj, Wydawnictwo Arkady

Rachunkowość finansowa od podstaw, Józef Aleszczyk, Wydawnictwo Zysk i S-ka
<b>Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych</b>, <font color="navy">Paweł Kowalewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych, Paweł Kowalewski, Wydawnictwo Onepress

Microssoft Office 2016 Krok po kroku, Joan Curtis, Frye Lambert, Wydawnictwo Promise

Ochrona środowiska w gazownictwie i wykorzystaniu gazu, Molenda Jacek, Steczko Katarzyna, Wydawnictwo WNT

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami