Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zasoby ludzkie HR » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Mercedes-Benz klasy A (seria W169) i klasy B (seria W245)

Mercedes-Benz klasy A (seria W169) i klasy B (seria W245)

77.00zł
65.45zł
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji 48.00zł
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji

Autor: Joanna Moczydłowska

ISBN: 978-83-7641-252-8

Ilość stron: 262

Data wydania: 05/2010

W standardach kształcenia obowiązujących wszystkie uczelnie wyższe prowadzące studia na kierunku Zarządzanie znajduje się przedmiot Zarządzanie zasobami ludzkimi. Zakres merytoryczny publikacji uwzględnia zagadnienia zawarte w minimach programowych przedmiotu przyjętych przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Korzystanie z podręcznika ułatwia zestaw pytań kontrolnych zamieszczonych na zakończenie każdego rozdziału. Umożliwia on studentom sprawdzenie swojej wiedzy, a dydaktykom tworzenie testów egzaminacyjnych.

Walor utylitarności książki podnoszą również załączniki zawierające studia przypadków, na podstawie których można śledzić praktyczną implementację wybranych zagadnień kadrowych.

Rozdziały:

Część I. Zarządzanie zasobami ludzkimi w teorii kapitału ludzkiego
1. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi – rodowód teoretyczny
2. Kapitał intelektualny, kapitał ludzki i kapitał społeczny organizacji
3. Zarządzanie kompetencjami i zarządzanie talentami jako nowoczesne formy realizacji polityki kadrowej

Część II. Proces kadrowy w organizacji
1. Proces kadrowy – zagadnienia wprowadzające
2. Planowanie zatrudnienia, rekrutacja i selekcja pracowników
3. Formy zatrudnienia
4. Doskonalenie zawodowe pracowników
5 Ocenianie pracy i pracowników. Audyt personalny
6. Problematyka motywowania pracowników
7. Wartościowanie pracy i szeregowanie stanowisk
8. Wynagradzanie pracowników
9. Zarządzanie karierą zawodową, polityka awansów
10. Redukcja zatrudnienia, outplacement
11. Systemy informacji personalnej

Część III. Strategiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi
1. Teoria zasobowa jako źródło strategicznego podejścia do zasobów ludzkich
2. Tworzenie strategii zarządzania zasobami ludzkimi
3. Zarządzanie uwagą wewnątrz organizacji – nowy sposób postrzegania roli zasobów ludzkich w zarządzaniu strategicznym
4. Etyka w zarządzaniu zasobami ludzkimi, odpowiedzialność społeczna organizacji

Spis tabel
Spis rysunków
Załączniki

Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji”, kupili także:

Maszynoznawstwo chemiczne Podstawy wytrzymałości i przykłady obliczeń, Witold Lewandowski , Michał Ryms, Wydawnictwo Naukowe PWN

Piszę akademicką pracę promocyjną licencjacką magisterską doktorską, Krystyna Wojcik, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Myśleć jak Edison, Michael J. Gelb, Wydawnictwo Rebis

Logistyka miejska Teoria i praktyka, Blanka Tundys, Wydawnictwo Difin

Elementy. Teoria proporcji i podobieństwa, Euklides, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Czujniki Mechatronika samochodowa</b>, <font color="navy">Andrzej Gajek, Zdzisław Juda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Czujniki Mechatronika samochodowa, Andrzej Gajek, Zdzisław Juda, Wydawnictwo WKiŁ

Przez innowację do wzrostu Jak wprowadzić innowację przełomową, Edward I. Altman , Scott D. Anthony , Mark W. Johnson , Joseph V. Sinf, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Techniki negocjacji i wywierania wpływu</b>, <font color="navy">Michał Chmielecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Techniki negocjacji i wywierania wpływu, Michał Chmielecki, Wydawnictwo Onepress

7 rodzajów inteligencji Odkryj je w sobie i rozwijaj, Thomas Armstrong, Wydawnictwo MT Biznes

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami