Autor: Ashok Jashapara
ISBN: 83-208-1631-9
Ilość stron: 396
Data wydania: 2006
Podręcznik obejmuje uporządkowany, całościowy wykład dotyczący zarządzania wiedzą. Cieszy się ono coraz większym zainteresowaniem, od kiedy do świadomości wszystkich teoretyków i praktyków zarządzania dotarło, że świat zmierza do gospodarki opartej na wiedzy.
Wykład koncentruje się wokół pięciu zjawisk dotyczących wiedzy w firmie: odkrywanie wiedzy, tworzenie wiedzy, wartościowanie wiedzy, rozprzestrzenianie wiedzy, wykorzystywanie wiedzy.
Rozdziały:
Część I. ODKRYWANIE WIEDZY Rozdział 1. Wprowadzenie do zarządzania wiedzą Rozdział 2. Filozoficzne koncepcje wiedzy
Część II. GENEROWANIE WIEDZY Rozdział 3. Organizacyjne uczenie się Rozdział 4. Technologie zarządzania wiedzą
Część III. WARTOŚCIOWANIE WIEDZY Rozdział 5. Systemy zarządzania wiedzą Rozdział 6. Nurty w zarządzaniu strategicznym
Część IV. UPOWSZECHNIANIE WIEDZY Rozdział 7. Zarządzanie wiedzą a kultura organizacyjna Rozdział 8. Zarządzanie zmianą
Część V. WYKORZYSTYWANIE WIEDZY Rozdział 9. Zarządzanie wiedzą a organizacja ucząca się Rozdział 10. Zakończenie
Zarządzanie wiedzą Zintegrowane podejście --- Pozycja niedostępna.---
|