Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Krystalizacja przemysłowa z roztworu

Krystalizacja przemysłowa z roztworu

38.85zł
31.47zł
Zarządzanie wiedzą Zintegrowane podejście 56.00zł
Zarządzanie wiedzą Zintegrowane podejście

Autor: Ashok Jashapara

ISBN: 83-208-1631-9

Ilość stron: 396

Data wydania: 2006

Podręcznik obejmuje uporządkowany, całościowy wykład dotyczący zarządzania wiedzą. Cieszy się ono coraz większym zainteresowaniem, od kiedy do świadomości wszystkich teoretyków i praktyków zarządzania dotarło, że świat zmierza do gospodarki opartej na wiedzy.

Wykład koncentruje się wokół pięciu zjawisk dotyczących wiedzy w firmie: odkrywanie wiedzy,  tworzenie wiedzy,  wartościowanie wiedzy, rozprzestrzenianie wiedzy, wykorzystywanie wiedzy.

Rozdziały:

Część I. ODKRYWANIE WIEDZY
Rozdział 1. Wprowadzenie do zarządzania wiedzą
Rozdział 2. Filozoficzne koncepcje wiedzy

Część II. GENEROWANIE WIEDZY
Rozdział 3. Organizacyjne uczenie się
Rozdział 4. Technologie zarządzania wiedzą

Część III. WARTOŚCIOWANIE WIEDZY
Rozdział 5. Systemy zarządzania wiedzą
Rozdział 6. Nurty w zarządzaniu strategicznym

Część IV. UPOWSZECHNIANIE WIEDZY
Rozdział 7. Zarządzanie wiedzą a kultura organizacyjna
Rozdział 8. Zarządzanie zmianą

Część V. WYKORZYSTYWANIE WIEDZY
Rozdział 9. Zarządzanie wiedzą a organizacja ucząca się
Rozdział 10. Zakończenie

Zarządzanie wiedzą Zintegrowane podejście
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie wiedzą Zintegrowane podejście”, kupili także:

Sztuka komunikacji. W drodze do sukcesu, Dale Carnegie, Wydawnictwo Sensus

ABC CorelDRAW X7 PL, Roland Zimek, Wydawnictwo Helion

Współczesne aspekty realizacji kontrolnej funkcji rachunkowości, Bronisław Micherda, Wydawnictwo Difin

Wróg zaangażowania Skończ z frustracją pracowników i uwolnij cały ich potencjał, Tom Agnew , Mark Royal, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Funkcjonowanie sektora handlu w łańcuchach dostaw, Władysław Szczepankiewicz, Wydawnictwo Difin

Krągła rewolucja Piękno w rozmiarze XL i... każdym innym!, Rachel Caplin, Tonya Sandis, Wydawnictwo Onepress

Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash, Dev Ramtal, Adrian Dobre, Wydawnictwo Helion

Psychologiczny model dobrostanu w pracy Wartość i sens pracy, Agnieszka Czerw, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty</b>, <font color="navy">Paweł Muzyczyszyn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty, Paweł Muzyczyszyn, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami