Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Nieskończoność światów Kosmiczna inflacja i początek wszechświata

Nieskończoność światów Kosmiczna inflacja i początek wszechświata

49.90zł
42.42zł
Zarządzanie wiedzą Wydanie 2 59.00zł
Zarządzanie wiedzą Wydanie 2

Tytuł: Zarządzanie wiedzą Wydanie 2
Autor: Dariusz Jemielniak , Andrzej K. Koźmiński
ISBN: 978-83-264-1590-6
Ilość stron: 496
Data wydania: 12/2011 (wydanie 2)
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł


Książka zawiera omówienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Prezentuje przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. Książka adresowana jest zarówno do studentów, jak i praktyków biznesu.

Każdy rozdział składa się z części teoretycznej, przykładu z praktyki biznesowej oraz pytań problemowych i testowych, a także krzyżówki pozwalającej na szybkie sprawdzenie przyswojonej wiedzy.

W podręczniku omówiono m.in.:
• cele zarządzania wiedzą,
• transfer technologii i zagadnienia wiedzy utajonej,
• pozyskiwanie wiedzy z otoczenia, wywiad gospodarczy,
• pomiar i wycenę zasobów wiedzy,
• systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą,
• zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i zarządzaniu wiedzą.

Rozdziały:
1. Zarządzanie wiedzą. Podstawowe pojęcia
2. Społeczeństwo wiedzy. Rys historyczny
3. Cele zarządzania wiedzą
4. Transfer technologii i wiedza utajona
5. Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu wiedzą
6. Systemy i struktury gromadzenia i rozpowszechniania wiedzy
7. Pozyskiwanie wiedzy z otoczenia. Wywiad gospodarczy. Relacje z partnerami oparte na wiedzy
8. Pomiar i wycena zasobów wiedzy
9. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą
10. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie wiedzą
11. Zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i w zarządzaniu wiedzą
12. Pracownicy intelektualni. Profesjonalizacja wiedzy
13. Wiedza i refleksja - podejście action research
14. Wyzwania zarządzania wiedzą

Zarządzanie wiedzą Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie wiedzą Wydanie 2”, kupili także:

Programowanie w języku Java Zbiór zadań z (p)odpowiedziami, Wiesław Rychlicki, Wydawnictwo Helion
<b>Elektronika dla początkujących Praktyczne wprowadzenie do schematów, obwodów i mikrokontrolerów</b>, <font color="navy">Jonathan Barlett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Elektronika dla początkujących Praktyczne wprowadzenie do schematów, obwodów i mikrokontrolerów, Jonathan Barlett, Wydawnictwo Promise
<b>Ochrona przeciwporażeniowa w sieciach i instalacjach niskiego napięcia</b>, <font color="navy">Stanisław Czapp</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Ochrona przeciwporażeniowa w sieciach i instalacjach niskiego napięcia, Stanisław Czapp, Wydawnictwo Naukowe PWN

Systemy zarządzania jakością w małych i średnich firmach Vademecum menedżera jakości, Stanisław Ziółkowski, Wydawnictwo WNT

Piętrzenie nawyków. 97 małych zmian, które odmienią Twoje życie, Steve Scott, Wydawnictwo Sensus

Budżetowanie jako narzędzie rachunkowości zarządczej, Edyta Duda-Piechaczek, Wydawnictwo Onepress

Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II, Jeff Gothelf, Josh Seiden, Wydawnictwo Helion

C# Rusz głową! Wydanie III, Jennifer Greene, Andrew Stellman, Wydawnictwo Helion

Duzi chłopcy i ich zabawki Poznaj mężczyznę po jego gadżetach, Bill Adler, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami