Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie wiedzą Wydanie 2 59.00zł
Zarządzanie wiedzą Wydanie 2

Tytuł: Zarządzanie wiedzą Wydanie 2
Autor: Dariusz Jemielniak , Andrzej K. Koźmiński
ISBN: 978-83-264-1590-6
Ilość stron: 496
Data wydania: 12/2011 (wydanie 2)
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł


Książka zawiera omówienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Prezentuje przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. Książka adresowana jest zarówno do studentów, jak i praktyków biznesu.

Każdy rozdział składa się z części teoretycznej, przykładu z praktyki biznesowej oraz pytań problemowych i testowych, a także krzyżówki pozwalającej na szybkie sprawdzenie przyswojonej wiedzy.

W podręczniku omówiono m.in.:
• cele zarządzania wiedzą,
• transfer technologii i zagadnienia wiedzy utajonej,
• pozyskiwanie wiedzy z otoczenia, wywiad gospodarczy,
• pomiar i wycenę zasobów wiedzy,
• systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą,
• zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i zarządzaniu wiedzą.

Rozdziały:
1. Zarządzanie wiedzą. Podstawowe pojęcia
2. Społeczeństwo wiedzy. Rys historyczny
3. Cele zarządzania wiedzą
4. Transfer technologii i wiedza utajona
5. Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu wiedzą
6. Systemy i struktury gromadzenia i rozpowszechniania wiedzy
7. Pozyskiwanie wiedzy z otoczenia. Wywiad gospodarczy. Relacje z partnerami oparte na wiedzy
8. Pomiar i wycena zasobów wiedzy
9. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą
10. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie wiedzą
11. Zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i w zarządzaniu wiedzą
12. Pracownicy intelektualni. Profesjonalizacja wiedzy
13. Wiedza i refleksja - podejście action research
14. Wyzwania zarządzania wiedzą

Zarządzanie wiedzą Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie wiedzą Wydanie 2”, kupili także:

Uzdatnianie wody Procesy fizyczne chemiczne i biologiczne Tom 1 Wydanie 2, Jacek Nawrocki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jakościowe aspekty efektywności systemowej integracji przedsiębiorstwa, Bogusław Węgrzyn, Wydawnictwo Difin

Bezpieczeństwo informacyjne Nowe wyzwania Wydanie II, Krzysztof Lidermann, Wydawnictwo Naukowe PWN

Porozumienie ponad pokoleniami. Rodzinny uniwersytet trzeciego wieku, Małgorzata Modrak, Wydawnictwo Sensus

Rachunkowość + CD Wydanie 2, Wioletta Turowska, Adam Węgrzyn, Wydawnictwo Marina

100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Sensus

Renowacja mebli, Michele Gambii, Wydawnictwo Arkady

Analizowanie danych jakościowych, Graham Gibbs, Wydawnictwo Naukowe PWN

Opel Astra I, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami