Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie wiedzą Wydanie 2 59.00zł
Zarządzanie wiedzą Wydanie 2

Tytuł: Zarządzanie wiedzą Wydanie 2
Autor: Dariusz Jemielniak , Andrzej K. Koźmiński
ISBN: 978-83-264-1590-6
Ilość stron: 496
Data wydania: 12/2011 (wydanie 2)
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł


Książka zawiera omówienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Prezentuje przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. Książka adresowana jest zarówno do studentów, jak i praktyków biznesu.

Każdy rozdział składa się z części teoretycznej, przykładu z praktyki biznesowej oraz pytań problemowych i testowych, a także krzyżówki pozwalającej na szybkie sprawdzenie przyswojonej wiedzy.

W podręczniku omówiono m.in.:
• cele zarządzania wiedzą,
• transfer technologii i zagadnienia wiedzy utajonej,
• pozyskiwanie wiedzy z otoczenia, wywiad gospodarczy,
• pomiar i wycenę zasobów wiedzy,
• systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą,
• zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i zarządzaniu wiedzą.

Rozdziały:
1. Zarządzanie wiedzą. Podstawowe pojęcia
2. Społeczeństwo wiedzy. Rys historyczny
3. Cele zarządzania wiedzą
4. Transfer technologii i wiedza utajona
5. Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu wiedzą
6. Systemy i struktury gromadzenia i rozpowszechniania wiedzy
7. Pozyskiwanie wiedzy z otoczenia. Wywiad gospodarczy. Relacje z partnerami oparte na wiedzy
8. Pomiar i wycena zasobów wiedzy
9. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą
10. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie wiedzą
11. Zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i w zarządzaniu wiedzą
12. Pracownicy intelektualni. Profesjonalizacja wiedzy
13. Wiedza i refleksja - podejście action research
14. Wyzwania zarządzania wiedzą

Zarządzanie wiedzą Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie wiedzą Wydanie 2”, kupili także:

Nieustalone stany pracy silnika wysokoprężnego zasilanego olejem napędowym z eterem etylo-tert butylowym, Wincenty Lotko, Krzysztof Górski, Rafał Longwic, Wydawnictwo WKiŁ

Umowy w procesie budowlanym, Michał Behnke, Bogna Czajka-Marchlewicz, Dorota Dorska, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Fundamenty palowe Tom 2 Badania i zastosowania, Kazimierz Gwizdała, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sztuka obserwacji, czyli skuteczne studiowanie drugiego człowieka, Jo-Ellan Dimitrius, Mark C. Mazzarella, Wydawnictwo Onepress

Zautomatyzuj swoją firmę z Pythonem. Praktyczne rozwiązania dla firmowej sieci, Bassem Aly, Wydawnictwo Helion

Bezpieczeństwo telekomunikacji, Roger J. Sutton, Wydawnictwo WKiŁ

Samolubny mózg Dlaczego diety nie działają, Achim Peters, Wydawnictwo Naukowe PWN

Node.js w praktyce. Tworzenie skalowalnych aplikacji sieciowych, Azat Mardan, Wydawnictwo Helion

Socjologia i przestrzeń miejska, Andrzej Majer, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami