Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie wiedzą Wydanie 2 59.00zł
Zarządzanie wiedzą Wydanie 2

Tytuł: Zarządzanie wiedzą Wydanie 2
Autor: Dariusz Jemielniak , Andrzej K. Koźmiński
ISBN: 978-83-264-1590-6
Ilość stron: 496
Data wydania: 12/2011 (wydanie 2)
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł


Książka zawiera omówienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Prezentuje przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. Książka adresowana jest zarówno do studentów, jak i praktyków biznesu.

Każdy rozdział składa się z części teoretycznej, przykładu z praktyki biznesowej oraz pytań problemowych i testowych, a także krzyżówki pozwalającej na szybkie sprawdzenie przyswojonej wiedzy.

W podręczniku omówiono m.in.:
• cele zarządzania wiedzą,
• transfer technologii i zagadnienia wiedzy utajonej,
• pozyskiwanie wiedzy z otoczenia, wywiad gospodarczy,
• pomiar i wycenę zasobów wiedzy,
• systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą,
• zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i zarządzaniu wiedzą.

Rozdziały:
1. Zarządzanie wiedzą. Podstawowe pojęcia
2. Społeczeństwo wiedzy. Rys historyczny
3. Cele zarządzania wiedzą
4. Transfer technologii i wiedza utajona
5. Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu wiedzą
6. Systemy i struktury gromadzenia i rozpowszechniania wiedzy
7. Pozyskiwanie wiedzy z otoczenia. Wywiad gospodarczy. Relacje z partnerami oparte na wiedzy
8. Pomiar i wycena zasobów wiedzy
9. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą
10. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie wiedzą
11. Zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i w zarządzaniu wiedzą
12. Pracownicy intelektualni. Profesjonalizacja wiedzy
13. Wiedza i refleksja - podejście action research
14. Wyzwania zarządzania wiedzą

Zarządzanie wiedzą Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie wiedzą Wydanie 2”, kupili także:

Podstawy biotechnologii przemysłowej, Włodzimierz Bednarski, Jan Fiedurek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wybrane zagadnienia matematycznej teorii zapasów, Stanisław Bylka, Ryszarda Rempała, Wydawnictwo EXIT

Mac OS X Leopard Ćwiczenia praktyczne, Łukasz Suma, Wydawnictwo Helion

Krótka podróż w głąb matematyki, David Acheson, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sekrety fotografii okiem Ricka Sammona, Rick Sammon, Wydawnictwo Helion

Historia medycyny Wydanie 4, Tadeusz Brzeziński, Wydawnictwo PZWL

Twój mózg twoje pieniądze, Jason Zweig, Wydawnictwo Laurum

Podstawy prognozowania, symulacji i sterowania optymalnego, Dariusz Błaszczuk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Raspberry Pi Zero W. Kontrolery, czujniki, sterowniki i gadżety, Akkana Peck, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami