Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Układy cyfrowe wiedzieć więcej

Układy cyfrowe wiedzieć więcej

45.15zł
38.38zł
Zarządzanie wartością projektów 39.00zł 33.93zł
Zarządzanie wartością projektów

Autor: Monika Łada, Alina Kozarkiewicz

ISBN: 978-83-255-1203-3

Ilość stron: 240

Data wydania: 03/2010

Jak określić i zmierzyć wartość projektu? Celem książki jest analiza procesu identyfikacji, kreacji i pomiaru wartości projektów z perspektywy rachunkowości zarządczej i controllingu.

Zasadnicza jej cześć prezentuje możliwości aplikacji narzędzie rachunkowości zarządczej do zarządzania projektami zarówno w sferze operacyjnej, jak i strategicznej.

Rozdziały:

Rozdział 1. Wartość projektu dla interesariuszy  11
1.1. Projekt i jego wartość  12
1.2. Tradycyjne i współczesne ujęcie wartości projektu     19
1.3. Interesariusze projektu     23
1.4. Wartość projektu dla właścicieli     28
1.5. Wartość projektu dla klientów  32
1.6. Wartość projektu dla innych grup interesariuszy     38

Rozdział 2. Informacja rachunkowa w zarządzaniu wartością projektów     41
2.1. Rozwój zarządzania projektami 42
2.2. Rachunkowość zarządcza i controlling w zarządzaniu projektami     50
2.3. Pomiar wartości projektów dla właścicieli  62
2.4. Pomiar wartości projektów dla klientów     74

Rozdział 3. Instrumenty operacyjnej rachunkowości zarządczej i controllingu projektów     83
3.1. Pomiar rentowności projektów     84
3.2. Planowanie przebiegu i kosztów pojedynczego projektu  94
3.3. Krótkoterminowe rachunki decyzyjne  101
3.4. Rachunek kosztów projektów     107
3.5. Budżetowanie operacyjne projektów     119
3.6. Budżetowanie elastyczne projektów – metoda wartości wypracowanej     144

Rozdział 4. Instrumenty strategicznej rachunkowości zarządczej i controllingu projektów     153
4.1. Rachunek kosztów cyklu życia projektu     154
4.2. Budżetowanie kapitałowe  157
4.3. Analiza ryzyka projektów 162
4.4. Metody portfelowe  173
4.5. Analiza łańcucha wartości projektu. 187
4.6. Rachunek kosztów docelowych  190
4.7. Zbilansowana karta osiągnięć  194

Rozdział 5. Zarządzanie wartością projektów – nowe wyzwania  203
5.1. Współkreowanie wartości projektów     204
5.2. Sieci wartości     209
5.3. Open book accounting     214


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,93zł

Zarządzanie wartością projektów
Tytuł książki: "Zarządzanie wartością projektów"
Autor: Monika Łada, Alina Kozarkiewicz
Wydawnictwo: C.H. BECK
Cena: 39.00zł 33.93zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie wartością projektów”, kupili także:
<b>70 zdrowych nawyków. Dobra dieta, świetne samopoczucie i niespożyta energia</b>, <font color="navy">S.J. Scott</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
70 zdrowych nawyków. Dobra dieta, świetne samopoczucie i niespożyta energia, S.J. Scott, Wydawnictwo Sensus

Wszystko pod kontrolą. Gra w pracę i biznes zwany życiem, David Allen, Wydawnictwo Onepress

Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II, Tony Buzan, Chris Griffiths, Wydawnictwo Onepress

Geografia urbanistyczna, Stanisław Liszewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych</b>, <font color="navy">Paweł Kowalewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych, Paweł Kowalewski, Wydawnictwo Onepress

Microsoft Windows Server 2003 Projektowanie i organizacja Active Directory oraz usług zabezpieczeń Resource kit, Microsoft, Wydawnictwo Microsoft Press

Strategie zakupowe. Jak prowadzić udane negocjacje w łańcuchu dostaw, Marek Różycki, Wydawnictwo Onepress
<b>Historia Ziemi Wydanie II</b>, <font color="navy">Steven M. Stanley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Historia Ziemi Wydanie II, Steven M. Stanley, Wydawnictwo Naukowe PWN

Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn, Wydawnictwo MT Biznes

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami