Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników

Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników

49.00zł
41.65zł
Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia 59.00zł 44.25zł
Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia

Tytuł: Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia
Tytuł oryginalny The Content Strategy Toolkit: Methods, Guidelines, and Templates for Getting Content Right (Voices
Autor: Meghan Casey
ISBN: 978-83-283-3121-1
Ilość stron: 256
Data wydania: 03/2017
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł 44.25zł


Strategia zarządzania treścią pozwala na przekazywanie odpowiednich treści we właściwym czasie, we właściwej formie i z właściwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia różnych przedsięwzięć i jest koniecznym elementem taktyki przedsiębiorstw.

Przemyślana strategia jest szczególnie cenna w marketingu, projektowaniu cyfrowym i wszelkiego rodzaju komunikacji - to jasne dla każdego, kto miał do czynienia z kiepsko opracowanymi, nieuporządkowanymi i właściwie bezużytecznymi publikacjami. Na szczęście odpowiedniego zarządzania treścią można się nauczyć.

Trzymasz w ręku świetny przewodnik, który pokaże Ci, jak samodzielnie opracować strategię zarządzania treścią. Po tej lekturze zaczniesz szybko czerpać potrzebne informacje ze statystyk strony i testów użytkowników. Dowiesz się, jak zdiagnozować przyczyny problemów z materiałami do publikacji.

Sprawnie przygotujesz się do tworzenia lepszych treści i zobaczysz, jak i komu można je przekazywać. W tej książce opisano mnóstwo służących do tego narzędzi. Do Ciebie należy wybór, które z nich warto wykorzystać lub dostosować do Twoich specyficznych potrzeb!

Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
• korzyści z przyjęcia właściwej strategii zarządzania treścią
• metody diagnozowania popełnianych błędów
• metody współdziałania z otoczeniem biznesowym podczas określania najlepszej strategii
• tworzenie strategii i planowanie mierników jej skuteczności
• skuteczne wdrażanie strategii

Udostępniane treści to zasób strategiczny. I tak też nimi zarządzaj!


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia
Tytuł książki: "Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia"
Autor: Meghan Casey
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia”, kupili także:

Złote zasady Dziesięć kroków do doskonałości w życiu i w pracy, Bob Bowman , Charles Butler, Wydawnictwo GALAKTYKA

Finanse Instytucje, instrumenty, podmioty, rynki, regulacje Wydanie 2, Marian Podstawka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia Opowieść o przywództwie, Patrick Lencioni, Wydawnictwo MT Biznes

Kosmos Gwiezdna podróż, Paweł Ziemnicki, Wydawnictwo Znak

Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym, Jadwiga Berbeka , Krzysztof Borodako, Wydawnictwo C.H. BECK

Konstrukcje metalowe Część I, Kazimierz Rykaluk, Wydawnictwo DWE

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami