Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Transformacje sygnałów - od teorii do praktyki

Transformacje sygnałów - od teorii do praktyki

89.00zł
72.98zł
Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia 59.00zł 43.07zł
Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia

Tytuł: Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia
Tytuł oryginalny The Content Strategy Toolkit: Methods, Guidelines, and Templates for Getting Content Right (Voices
Autor: Meghan Casey
ISBN: 978-83-283-3121-1
Ilość stron: 256
Data wydania: 03/2017
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 59.00zł 43.07zł


Strategia zarządzania treścią pozwala na przekazywanie odpowiednich treści we właściwym czasie, we właściwej formie i z właściwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia różnych przedsięwzięć i jest koniecznym elementem taktyki przedsiębiorstw.

Przemyślana strategia jest szczególnie cenna w marketingu, projektowaniu cyfrowym i wszelkiego rodzaju komunikacji - to jasne dla każdego, kto miał do czynienia z kiepsko opracowanymi, nieuporządkowanymi i właściwie bezużytecznymi publikacjami. Na szczęście odpowiedniego zarządzania treścią można się nauczyć.

Trzymasz w ręku świetny przewodnik, który pokaże Ci, jak samodzielnie opracować strategię zarządzania treścią. Po tej lekturze zaczniesz szybko czerpać potrzebne informacje ze statystyk strony i testów użytkowników. Dowiesz się, jak zdiagnozować przyczyny problemów z materiałami do publikacji.

Sprawnie przygotujesz się do tworzenia lepszych treści i zobaczysz, jak i komu można je przekazywać. W tej książce opisano mnóstwo służących do tego narzędzi. Do Ciebie należy wybór, które z nich warto wykorzystać lub dostosować do Twoich specyficznych potrzeb!

Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
• korzyści z przyjęcia właściwej strategii zarządzania treścią
• metody diagnozowania popełnianych błędów
• metody współdziałania z otoczeniem biznesowym podczas określania najlepszej strategii
• tworzenie strategii i planowanie mierników jej skuteczności
• skuteczne wdrażanie strategii

Udostępniane treści to zasób strategiczny. I tak też nimi zarządzaj!

Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia
Tytuł książki: "Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia"
Autor: Meghan Casey
Wydawnictwo: HELION
Cena: 59.00zł 43.07zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia”, kupili także:
<b>Złote zasady Dziesięć kroków do doskonałości w życiu i w pracy</b>, <font color="navy">Bob Bowman , Charles Butler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Złote zasady Dziesięć kroków do doskonałości w życiu i w pracy, Bob Bowman , Charles Butler, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Finanse Instytucje, instrumenty, podmioty, rynki, regulacje Wydanie 2</b>, <font color="navy">Marian Podstawka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Finanse Instytucje, instrumenty, podmioty, rynki, regulacje Wydanie 2, Marian Podstawka, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia Opowieść o przywództwie</b>, <font color="navy">Patrick Lencioni</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia Opowieść o przywództwie, Patrick Lencioni, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Kosmos Gwiezdna podróż</b>, <font color="navy">Paweł Ziemnicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Znak</font>
Kosmos Gwiezdna podróż, Paweł Ziemnicki, Wydawnictwo Znak
<b>Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym</b>, <font color="navy">Jadwiga Berbeka , Krzysztof Borodako</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym, Jadwiga Berbeka , Krzysztof Borodako, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Konstrukcje metalowe Część I</b>, <font color="navy">Kazimierz Rykaluk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DWE</font>
Konstrukcje metalowe Część I, Kazimierz Rykaluk, Wydawnictwo DWE
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Energetyka
Widoczne i niewidoczne Atom, łupki, wiatr w dyskursach medialnych wokół energetyki

Widoczne i niewidoczne Atom, łupki, wiatr w dyskursach medialnych wokół energetyki

39.90zł
33.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION

poniedziałek, 19 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami