Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Zarządzanie jakością Standardy i zasady

Zarządzanie jakością Standardy i zasady

55.00zł
40.15zł
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie Wydanie 2 64.90zł 47.38zł
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie Wydanie 2

Tytuł: Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie Wydanie 2
Autor: Zdzisław Pierścionek
ISBN: 978-83-01-16514-7
Ilość stron: 504
Data wydania: 02/2011 (wydanie 2)
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 64.90zł 47.38zł


Nowe, gruntownie poprawione i uaktualnione wydanie książki prof. Zdziasława Pierścionka z 2003 roku. Publikacja przybliża czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego.

Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich szczeblach organizacji. Książka została wzbogacona o nowe tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarządzania strategicznego, skuteczna karta wyników, zarządzanie wiedzą i technologią oraz systemy zarządzania strategicznego.

Autor dostarcza czytelnikowi zweryfikowaną, zaawansowaną wiedzę w dziedzinie zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Dzięki tej książce czytelnicy poznają metody budowania strategii przedsiębiorstwa oraz zasady ich wyboru. Oprócz podstawowych wiadomości prezentuje nowe koncepcje zarządzania strategicznego, które są odpowiedzią na wzrost ryzyka i niepewności działania przedsiębiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umiędzynarodowienia przedsiębiorstw.

Książka przeznaczona jest dla słuchaczy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych i doktoranckich w zakresie zarządzania, marketingu i ekonomii, dla menedżerów zajmujących się opracowywaniem i wdrażaniem działań rozwojowych w przedsiębiorstwie oraz dla praktyków.

Rozdziały:

Rozdział 1. Źródła i rozwój zarządzania strategicznego                11
1.1. Przedmiot i zakres decyzji strategicznych                  11
1.2. Źródła oraz kierunki rozwoju zarządzania strategicznego              19
1.3. Zarządzanie strategiczne a teorie firmy oraz teorie wzrostu firmy           28
1.4. Klasyczne koncepcje zarządzania strategicznego                 35
1.5. Nowe kierunki w zarządzaniu strategicznym                   50
1.6. Nowe technologie informacyjne. Nowa Gospodarka a zarządzanie strategiczne      53
Pytania kontrolne                              60
Zalecana literatura                              60

Rozdział 2. Koncepcje formułowania strategii przedsiębiorstwa oraz analiza strategiczna  62
2.1. Podstawowe koncepcje formułowania strategii przedsiębiorstwa         62
2.2. Procedury i etapy zarządzania strategicznego                  69
2.3. Cele i zadania przedsiębiorstwa                        78
2.4. Wizja strategiczna, zamierzenie strategiczne oraz misja przedsiębiorstwa        83
2.5. Cele, zakres oraz metody analizy strategicznej                  88
2.6. Modele i metody analizy otoczenia oraz zasobów przedsiębiorstwa          99
Pytania kontrolne                              124
Zalecana literatura                             125

Rozdział 3. Metoda SWOT oraz modele portfelowe formułowania strategii przedsiębiorstwa 126
3.1. Metoda SWOT formułowania strategii                  126
3.2. Zasady budowy oraz rodzaje modeli portfelowych (portfolio)            136
3.3. Macierz wzrostu/udziału BCG                        141
3.4. Macierz atrakcyjności sektorów/siły konkurencyjnej firmy McKinsey         147
3.5. Model cyklu życia sektora/siły konkurencyjnej firmy A.D. Little           155
3.6. Zalety i wady modeli portfelowych                      161
Pytania kontrolne                              163
Zalecana literatura                             163

Rozdział 4. Konkurencyjność przedsiębiorstw, sektorów, krajów oraz zasobów i umiejętności 164
4.1. Podstawowe obiekty i czynniki analizy konkurencyjności           164
4.2. Rynkowe determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw             169
4.3. Konkurencyjność przedsiębiorstwa z punktu widzenia odbiorców          177
4.4. Konkurencyjność przedsiębiorstwa z punktu widzenia zarządu, właścicieli oraz potencjalnych inwestorów
4.5. Metody oceny konkurencyjności oraz pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa     184
4.6. Międzynarodowa konkurencyjność przedsiębiorstwa               189
Pytania kontrolne                              197
Zalecana literatura                             198

Rozdział 5. Koncepcje źródeł przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa oraz strategie konkurencji
5.1. Podstawowe koncepcje osiągania i utrzymania konkurencyjności przedsiębiorstwa    199
5.2. Marketingowa koncepcja konkurencyjności. Strategia marketingowa a strategia konkurencji 205
5.3. Przedsiębiorcza koncepcja konkurencyjności przedsiębiorstwa           209
5.4. Koncepcja kluczowych kompetencji firmy                   224
5.5. Wyróżniające firmę zdolności                       231
5.6. Koncepcje konkurencyjności przedsiębiorstwa na bazie czasu           238
5.7. Informacja oraz Internet jako z´ródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa    244
5.8. Wirtualizacja przedsiębiorstwa a przewaga konkurencyjna             248
5.9. Organizacja ucząca się                          252
5.10. Relacje przedstawionych koncepcji z´ródeł przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa  257
5.11. Zewnętrzne (krajowe i regionalne) z´ródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa  263
5.12. Wybrane warianty strategii konkurencji                    265
5.13. Ogólne zasady wyboru strategii konkurencji                  275
Pytania kontrolne                              279
Zalecana literatura                             280

Rozdział 6. Strategie wzrostu i rozwoju firmy wyspecjalizowanej           281
6.1. Klasyfikacja strategii wzrostu i rozwoju firmy               281
6.2. Podstawowe warianty strategii na poziomie korporacji              286
6.3. Zasady i metody wyboru strategii na poziomie korporacji             288
6.4. Warianty strategii wzrostu przedsiębiorstwa wyspecjalizowanego ze względu na stopień specjalizacji produkcji oraz rynków
6.5. Zasady wyboru stopnia specjalizacji oraz zakresu ekspansji geograficznej       306
6.6. Zasady wyboru strategii penetracji rynku oraz rozwoju rynku            312
6.7. Strategie konkurencji oraz wzrostu małych przedsiębiorstw             320
Pytania kontrolne                              335
Zalecana literatura                             335

Rozdział 7. Strategie dywersyfikacji działalności przedsiębiorstwa          336
7.1. Istota oraz rodzaje dywersyfikacji                    336
7.2. Przykłady dywersyfikacji przedsiębiorstw                    344
7.3. Metody oceny poziomu dywersyfikacji przedsiębiorstwa              347
7.4. Skala i tendencje rozwoju dywersyfikacji struktury działalności przedsiębiorstw     351
7.5. Tendencje dywersyfikacji w latach osiemdziesiątych, dziewięćdziesiątych oraz na początku XXI wieku
7.6. Efekty dywersyfikacji produkcji                       360
7.7. Przesłanki decyzji o dywersyfikacji oraz jej kierunkach              366
7.8. Dywersyfikacja a nowe sektory oraz zmienność rynku               376
7.9. Specjalizacja czy dywersyfikacja przedsiębiorstw                 378
Pytania kontrolne                              382
Zalecana literatura                             382

Rozdział 8. Fuzje i przejęcia oraz alianse strategiczne               383
8.1. Rodzaje fuzji i przejęć przedsiębiorstw                  383
8.2. Skala oraz intensywność procesów fuzji i przejęć w krajach rozwiniętych        387
8.3. Fuzje i przejęcia w wybranych sektorach                    393
8.4. Przyczyny, cele i efekty fuzji i przejęć                     414
8.5. Fuzje i przejęcia jako metoda kreowania i rozwoju Nowej Gospodarki        420
8.6. Metoda wewnętrzna versus zewnętrzna oraz procedury M&A          422
8.7. Alianse strategiczne                           428
Pytania kontrolne                              451
Zalecana literatura                             452

Rozdział 9. Umiędzynarodowienie oraz globalizacja przedsiębiorstwa         453
9.1. Istota umiędzynarodowienia oraz globalizacji przedsiębiorstwa         454
9.2. Rozwój korporacji ponadnarodowych                     459
9.3. Strategia rozwoju umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa           467
9.4. Strategia multinarodowa, międzynarodowa, transnarodowa oraz globalna     471
9.5. Formy i metody wejścia przedsiębiorstwa na rynki zagraniczne oraz penetracji tych rynków
Pytania kontrolne                              497
Zalecana literatura                             498
BIBLIOGRAFIA                              499

Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie Wydanie 2
Tytuł książki: "Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie Wydanie 2"
Autor: Zdzisław Pierścionek
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 64.90zł 47.38zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie Wydanie 2”, kupili także:
<b>Teoria kwantowa Odkrycia, które zmieniły świat</b>, <font color="navy">Jim Baggott</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Teoria kwantowa Odkrycia, które zmieniły świat, Jim Baggott, Wydawnictwo Prószyński
<b>Układy bezpieczeństwa i komfortu jazdy</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Układy bezpieczeństwa i komfortu jazdy, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Biznesplan Osobisty mentor - Harvard Business Press</b>, <font color="navy">Harvard Business School Press</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Biznesplan Osobisty mentor - Harvard Business Press, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress
<b>Bazy danych dla studentów Podstawy projektowania i języka SQL</b>, <font color="navy">Rogulski Mariusz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Witkom</font>
Bazy danych dla studentów Podstawy projektowania i języka SQL, Rogulski Mariusz, Wydawnictwo Witkom
<b>Przewodnik po świecie suplementów Jak bezpiecznie wspomóc leczenie ponad 100 chorób i dolegliwości.</b>, <font color="navy">Mark Moyad</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Przewodnik po świecie suplementów Jak bezpiecznie wspomóc leczenie ponad 100 chorób i dolegliwości., Mark Moyad, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Badania jako podstawa projektowania User Experience</b>, <font color="navy">Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Badania jako podstawa projektowania User Experience, Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Krav Maga - Zaskocz Zniszcz Zniknij</b>, <font color="navy">Gershon Ben Keren</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bellona</font>
Krav Maga - Zaskocz Zniszcz Zniknij, Gershon Ben Keren, Wydawnictwo Bellona
<b>Biologia Encyklopedia szkolna PWN</b>, <font color="navy">red. Wojciech Baturo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Biologia Encyklopedia szkolna PWN, red. Wojciech Baturo, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Black Hat Python. Język Python dla hakerów i pentesterów</b>, <font color="navy">Justin Seitz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Black Hat Python. Język Python dla hakerów i pentesterów, Justin Seitz, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Chemia
Wielka księga pierwiastków z których zbudowany jest wszechświat

Wielka księga pierwiastków z których zbudowany jest wszechświat

99.00zł
79.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Access 2007 PL ćwiczenia praktyczne Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW Jak się to robi Wydanie III Bartosz Danowski, Michał Makaruk HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Access programowanie w VBA Charles E. Brown HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Architektura informacji w serwisach internetowych is Rosenfeld, Peter Morville HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION

wtorek, 12 grudzień 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami