Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Wprowadzenie do współczesnych metod asymptotycznych

Wprowadzenie do współczesnych metod asymptotycznych

31.50zł
25.52zł
Zarządzanie strategiczne Koncepcje metody strategie Wydanie 2 53.00zł
Zarządzanie strategiczne Koncepcje metody strategie Wydanie 2

Autor: Krzysztof Janasz, Władysław Janasz, Katarzyna Kozioł, Katarzyna Szopik-Depczyńska

ISBN: 978-83-7641-212-2

Ilość stron: 336

Data wydania: 03/2010 (wydanie 2)

Książka jest wnikliwym studium koncepcji zarządzania strategicznego, zasad formułowania strategii rozwoju przedsiębiorstwa oraz metod analizy strategicznej wykorzystywanych na zewnątrz i wewnątrz organizacji.

Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami oznacza potrzebę stałego redefiniowania misji i strategii podmiotów, struktur, umiejętności budowy strategicznych odpowiedzi na zmieniające się warunki, tj. odnawiania przedsiębiorstwa.

Działania te są z jednej strony rezultatem szeroko rozumianej wiedzy i praktyki, z drugiej zaś metodą prowadzącą do powstawania i rozwijania wiedzy kapitału ludzkiego oraz samej organizacji, w którym kapitał ludzki funkcjonuje.

Opracowanie ma charakter teoretyczno-poznawczy i metodyczny, ważną jego zaletę stanowi łączenie kwestii teoretycznych z praktycznymi przykładami.

Rozdziały:

Rozdział 1. Koncepcje zarządzania strategicznego
1.1. Pojęcie i ewolucja zarządzania strategicznego
1.2. Zarządzanie strategiczne jako proces
1.3. Zasady zarządzania strategicznego
1.4. Informacja i wiedza w zarządzaniu

Rozdział 2. Podstawowe koncepcje formułowania strategii przedsiębiorstwa
2.1. Istota strategii przedsiębiorstwa
2.2. Główne szkoły i nurty w zarządzaniu strategicznym
2.3. Etapy i procedury zarządzania strategicznego
2.4. Cele i zadania przedsiębiorstwa
2.5. Wizja strategiczna i misja przedsiębiorstwa

Rozdział 3. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa
3.1. Poziomy zarządzania strategicznego
3.2. Kryteria i rodzaje strategii
3.3. Strategie na poziomie przedsiębiorstwa
3.4. Strategie dziedzin gospodarowania
3.5. Strategie konkurencji a strategie marketingowe
3.6. Strategie funkcjonalne
3.7. Podstawowe strategie rozwojowe przedsiębiorstwa

Rozdział 4. Ryzyko i niepewność w zarządzaniu strategicznym
4.1. Istota i znaczenie ryzyka w procesach gospodarczych
4.2. Ryzyko a niepewność
4.3. Proces zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie
4.4. Metody pomiaru, kontroli i ograniczania ryzyka w zarządzaniu strategicznym

Rozdział 5. Analiza makrootoczenia
5.1. Charakterystyka makrootoczenia przedsiębiorstwa
5.2. Metody analizy makrootoczenia
5.2.1. Metody bezscenariuszowe
5.2.2. Metody scenariuszowe

Rozdział 6. Analiza otoczenia konkurencyjnego
6.1. Przedsiębiorstwo w otoczeniu konkurencyjnym
6.2. Metody analizy otoczenia konkurencyjnego

Rozdział 7. Ocena potencjału strategicznego przedsiębiorstwa
7.1. Zasoby i kompetencje w organizacji
7.2. Metody analizy potencjału wewnętrznego przedsiębiorstwa

Rozdział 8. Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa
8.1. Istota diagnozy strategicznej
8.2. Metody pozycjonowania strategicznego firmy w diagnozie strategicznej

Rozdział 9. Formułowanie strategii
9.1. Podstawowe koncepcje i modele formułowania strategii przedsiębiorstwa
9.2. Determinanty budowy strategii

Rozdział 10. Implementacja strategii i kontrola strategiczna
10.1. Implementacja strategii
10.2. Kontrola i kontrola strategiczna w organizacji
10.3. Kontroling strategiczny i operacyjny
10.3.1. Strategiczna karta wyników jako narzędzie realizacji strategii

Rozdział 11. Strategie na poziomie korporacji i przedsiębiorstw sektorowych
11.1. Strategie korporacji
11.2. Kontekst sektorowy
11.3. Zarys strategii sektora przemysłowego

Rozdział 12. Strategie rozwoju i umiędzynarodowienia przedsiębiorstw
12.1. Istota i motywy internacjonalizacji przedsiębiorstw
12.2. Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw
12.3. Pojęcie i formy globalizacji
12.4. Formułowanie strategii globalnej w przedsiębiorstwie

Spis rysunków
Spis tabel

Zarządzanie strategiczne Koncepcje metody strategie Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie strategiczne Koncepcje metody strategie Wydanie 2”, kupili także:

Cubase SX/SL 3 wyzwól potęgę, Robert Guerin, Wydawnictwo Helion

Uważność w praktyce. Tradycyjne techniki uważności i medytacji dla współczesnego człowieka, Maciej Wielobób, Wydawnictwo Sensus

Telefonia VoIP multimedialne sieci IP, Marek Bromirski, Wydawnictwo BTC

Konstrukcje drewniane w budownictwie tradycyjnym, Janusz Kotwica, Wydawnictwo Arkady
<b>C#. Rusz głową! Wydanie IV</b>, <font color="navy">Andrew Stellman, Jennifer Greene</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
C#. Rusz głową! Wydanie IV, Andrew Stellman, Jennifer Greene, Wydawnictwo Helion

Płytki drukowane (PCB). Nauka i projekty od podstaw, Shawn Wallace, Wydawnictwo Helion
<b>Analiza danych w zarządzaniu projektami</b>, <font color="navy">Seweryn Spałek (Editor)</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Analiza danych w zarządzaniu projektami, Seweryn Spałek (Editor), Wydawnictwo Helion
<b>Mózg  Co każdy powinien wiedzieć</b>, <font color="navy">Gary L. Wenk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mózg Co każdy powinien wiedzieć, Gary L. Wenk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Termomodernizacja budynków Ocena efektów energetycznych, Krzysztof Kasperkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami