Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Poznaj TypeScript

Poznaj TypeScript

79.80zł
64.64zł
Zarządzanie strategiczne Koncepcje metody strategie Wydanie 2 53.00zł
Zarządzanie strategiczne Koncepcje metody strategie Wydanie 2

Autor: Krzysztof Janasz, Władysław Janasz, Katarzyna Kozioł, Katarzyna Szopik-Depczyńska

ISBN: 978-83-7641-212-2

Ilość stron: 336

Data wydania: 03/2010 (wydanie 2)

Książka jest wnikliwym studium koncepcji zarządzania strategicznego, zasad formułowania strategii rozwoju przedsiębiorstwa oraz metod analizy strategicznej wykorzystywanych na zewnątrz i wewnątrz organizacji.

Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami oznacza potrzebę stałego redefiniowania misji i strategii podmiotów, struktur, umiejętności budowy strategicznych odpowiedzi na zmieniające się warunki, tj. odnawiania przedsiębiorstwa.

Działania te są z jednej strony rezultatem szeroko rozumianej wiedzy i praktyki, z drugiej zaś metodą prowadzącą do powstawania i rozwijania wiedzy kapitału ludzkiego oraz samej organizacji, w którym kapitał ludzki funkcjonuje.

Opracowanie ma charakter teoretyczno-poznawczy i metodyczny, ważną jego zaletę stanowi łączenie kwestii teoretycznych z praktycznymi przykładami.

Rozdziały:

Rozdział 1. Koncepcje zarządzania strategicznego
1.1. Pojęcie i ewolucja zarządzania strategicznego
1.2. Zarządzanie strategiczne jako proces
1.3. Zasady zarządzania strategicznego
1.4. Informacja i wiedza w zarządzaniu

Rozdział 2. Podstawowe koncepcje formułowania strategii przedsiębiorstwa
2.1. Istota strategii przedsiębiorstwa
2.2. Główne szkoły i nurty w zarządzaniu strategicznym
2.3. Etapy i procedury zarządzania strategicznego
2.4. Cele i zadania przedsiębiorstwa
2.5. Wizja strategiczna i misja przedsiębiorstwa

Rozdział 3. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa
3.1. Poziomy zarządzania strategicznego
3.2. Kryteria i rodzaje strategii
3.3. Strategie na poziomie przedsiębiorstwa
3.4. Strategie dziedzin gospodarowania
3.5. Strategie konkurencji a strategie marketingowe
3.6. Strategie funkcjonalne
3.7. Podstawowe strategie rozwojowe przedsiębiorstwa

Rozdział 4. Ryzyko i niepewność w zarządzaniu strategicznym
4.1. Istota i znaczenie ryzyka w procesach gospodarczych
4.2. Ryzyko a niepewność
4.3. Proces zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie
4.4. Metody pomiaru, kontroli i ograniczania ryzyka w zarządzaniu strategicznym

Rozdział 5. Analiza makrootoczenia
5.1. Charakterystyka makrootoczenia przedsiębiorstwa
5.2. Metody analizy makrootoczenia
5.2.1. Metody bezscenariuszowe
5.2.2. Metody scenariuszowe

Rozdział 6. Analiza otoczenia konkurencyjnego
6.1. Przedsiębiorstwo w otoczeniu konkurencyjnym
6.2. Metody analizy otoczenia konkurencyjnego

Rozdział 7. Ocena potencjału strategicznego przedsiębiorstwa
7.1. Zasoby i kompetencje w organizacji
7.2. Metody analizy potencjału wewnętrznego przedsiębiorstwa

Rozdział 8. Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa
8.1. Istota diagnozy strategicznej
8.2. Metody pozycjonowania strategicznego firmy w diagnozie strategicznej

Rozdział 9. Formułowanie strategii
9.1. Podstawowe koncepcje i modele formułowania strategii przedsiębiorstwa
9.2. Determinanty budowy strategii

Rozdział 10. Implementacja strategii i kontrola strategiczna
10.1. Implementacja strategii
10.2. Kontrola i kontrola strategiczna w organizacji
10.3. Kontroling strategiczny i operacyjny
10.3.1. Strategiczna karta wyników jako narzędzie realizacji strategii

Rozdział 11. Strategie na poziomie korporacji i przedsiębiorstw sektorowych
11.1. Strategie korporacji
11.2. Kontekst sektorowy
11.3. Zarys strategii sektora przemysłowego

Rozdział 12. Strategie rozwoju i umiędzynarodowienia przedsiębiorstw
12.1. Istota i motywy internacjonalizacji przedsiębiorstw
12.2. Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw
12.3. Pojęcie i formy globalizacji
12.4. Formułowanie strategii globalnej w przedsiębiorstwie

Spis rysunków
Spis tabel

Zarządzanie strategiczne Koncepcje metody strategie Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie strategiczne Koncepcje metody strategie Wydanie 2”, kupili także:
<b>Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II</b>, <font color="navy">Bjorn Andrist, Viktor Sehr</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II, Bjorn Andrist, Viktor Sehr, Wydawnictwo Helion

Innowacyjne węzły konstrukcji stalowych, Jerzy Kazimierz Szlendak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Elementy grafiki komputerowej Wydanie 2, Michał Jankowski, Wydawnictwo WNT

Podręcznik fotografii cyfrowej, Doug Hartman, Wydawnictwo Arkady

Praktyczny kurs asemblera Wydanie II, Eugeniusz Wróbel, Wydawnictwo Helion

Wielki słownik niemiecko-polski, Józef Wiktorowicz, Agnieszka Frączek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Koniec czasu. Nowa rewolucja w fizyce, Julian Barbour, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Materia wszechświata Tajemnice cząstek elementarnych, Roman Emmerich, Wydawnictwo Atla 2

Tomografia impedancyjna Pomiary, konstrukcje i metody tworzenia obrazu, Stefan Franciszek Filipowicz, Tomasz Rymarczyk, Wydawnictwo BEL Studio

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami