Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Komputerowe metody w modelowaniu stochastycznym Modele w finansach, technice i biologii Algorytmy numeryczne i statyst.

Komputerowe metody w modelowaniu stochastycznym Modele w finansach, technice i biologii Algorytmy numeryczne i statyst.

75.60zł
61.24zł
Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami 39.90zł
Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami

Autor: Chet Holmes

ISBN: 978-83-621-9506-0

Ilość stron: 324

Data wydania: 09/2010

Chet Holmes został nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu”. Jego pierwsza i podstawowa rada to: skup się! Zamiast próbować osiągnąć mistrzostwo w czterech tysiącach strategii, skoncentruj się na garstce niezbędnych umiejętności, które silnie wpłyną na przekształcenie twojej firmy.

Zbyt wielu menedżerów łapie się każdej nowej tendencji, lecz nie potrafi przy żadnej wytrwać. Zamiast tego, mówi Holmes, skup się na dwunastu istotnych dziedzinach doskonałości – po jednej na raz – i ćwicz się w nich nieustannie z żelazną dyscypliną.

Zarządzanie sprzedażą pokazuje, jak zharmonizować i wyszlifować właściwie każdy aspekt działalności biznesowej, poświęcając zaledwie godzinę tygodniowo każdej znaczącej dziedzinie, którą chcesz udoskonalić. Tak jak zawodnik tenisa, który ćwiczy kilka godzin tygodniowo same bekhendy, aby osiągnąć mistrzostwo w grze, tak i ty możesz dzięki systematycznej pracy poprawić stan każdej kluczowej dziedziny interesów.

Holmes proponuje sprawdzone strategie:
• Zarządzania: naucz ludzi, jak pracować mądrzej, nie ciężej
• Marketingu: uzyskaj większy oddźwięk za sprawą strony internetowej, reklamy, targów i public relations
• Sprzedaży: doprowadź do doskonałości każdą akcję sprzedaży pracując nad sprzedażą, nie tylko w sprzedaży

Rozdziały:
Wstęp: gdy słowa to za mało

1. Sekrety zarządzania czasem miliarderów
Jak zwiększyć wydajność do maksimum i pomóc pracownikom osiągnąć to samo

2. Podwyższanie standardów i wprowadzanie regularnych szkoleń
Zreorganizuj swoje przedsiębiorstwo, by działało jak doskonale nastrojony instrument

3. Przeprowadzanie efektywnych spotkań
Jak pracować razem, by udoskonalić każdy obszar firmy dzięki warsztatom

4. Zostań błyskotliwym strategiem
Jak sprawić, by każdy twój ruch oddziaływał dziewięciokrotnie silniej

5. Angaż gwiazdorów
Jak przyspieszyć wzrost firmy, korzystając z wysokooktanowych talentów w każdej dziedzinie

6. Sztuka zdobywania najlepszych nabywców
Najszybszy i najtańszy sposób na zwiększenie sprzedaży

7. Siedem zasad marketingu
Turbodoładowanie każdego elementu najwżniejszych działań marketingowych

8. Wzrok kupi wszystko
Przyciągnij i zjednaj sobie więcej klientów, korzystając z przykuwających uwagę środków wizualnych. Największe błędy popełniane podczas prezentacji

9. Sedno zdobywania najlepszych kupców
Krok po kroku - taktyki prowadzenia interesów z wymarzonymi klientami

10. Umiejętność sprzedaży
Im głębiej drążysz, tym więcej sprzedasz

11. Podtrzymywanie kontaktu i umiejętność przywiązywania do siebie klienta
Jak zatrzymać klienta na zawsze i istotnie zwiększyć zyski

12. Cała naprzód!
Wyznaczanie celów, pomiar wydajności, uruchomienie planu doskonałego

Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami”, kupili także:
<b>Powershift. Przeobraź dowolną sytuację, sfinalizuj dowolną transakcję i osiągnij dowolny cel</b>, <font color="navy">Daymond John, Daniel Paisner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Powershift. Przeobraź dowolną sytuację, sfinalizuj dowolną transakcję i osiągnij dowolny cel, Daymond John, Daniel Paisner, Wydawnictwo Onepress
<b>Fotografia portretowa bez tajemnic Jak robić świetne portrety każdym aparatem Wydanie II</b>, <font color="navy">Bryan Peterson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Fotografia portretowa bez tajemnic Jak robić świetne portrety każdym aparatem Wydanie II, Bryan Peterson, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Język C dla małych urządzeń. Krótki kod o wielkich możliwościach</b>, <font color="navy">Marc Loy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Język C dla małych urządzeń. Krótki kod o wielkich możliwościach, Marc Loy, Wydawnictwo Helion

Zderzenie światów, Immanuel Velikovsky, Wydawnictwo Paradigma
<b>Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu</b>, <font color="navy">Przemysław Kutnyj</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu, Przemysław Kutnyj, Wydawnictwo Onepress

Wymiana ciepła Wydanie VI, Stefan Wiśniewski, Tomasz S.Wiśniewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tachograf cyfrowy Wydanie 2, Witold Kapustyński, Wydawnictwo SPH Credo

Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach, Cindy Alvarez, Wydawnictwo Onepress
<b>Zarządzanie w chaosie czyli sukces w biznesie zaczyna się na literę Z: zaufanie, zespół, zaangażowanie, zmiana, zwinność</b>, <font color="navy">Ewa Błaszczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zarządzanie w chaosie czyli sukces w biznesie zaczyna się na literę Z: zaufanie, zespół, zaangażowanie, zmiana, zwinność, Ewa Błaszczak, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami