Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Kompletny przewodnik po DAX. Analiza biznesowa przy użyciu Microsoft Excel, SQL Server Analysis Services i Power BI

Kompletny przewodnik po DAX. Analiza biznesowa przy użyciu Microsoft Excel, SQL Server Analysis Services i Power BI

98.70zł
78.96zł
Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami 39.90zł
Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami

Autor: Chet Holmes

ISBN: 978-83-621-9506-0

Ilość stron: 324

Data wydania: 09/2010

Chet Holmes został nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu”. Jego pierwsza i podstawowa rada to: skup się! Zamiast próbować osiągnąć mistrzostwo w czterech tysiącach strategii, skoncentruj się na garstce niezbędnych umiejętności, które silnie wpłyną na przekształcenie twojej firmy.

Zbyt wielu menedżerów łapie się każdej nowej tendencji, lecz nie potrafi przy żadnej wytrwać. Zamiast tego, mówi Holmes, skup się na dwunastu istotnych dziedzinach doskonałości – po jednej na raz – i ćwicz się w nich nieustannie z żelazną dyscypliną.

Zarządzanie sprzedażą pokazuje, jak zharmonizować i wyszlifować właściwie każdy aspekt działalności biznesowej, poświęcając zaledwie godzinę tygodniowo każdej znaczącej dziedzinie, którą chcesz udoskonalić. Tak jak zawodnik tenisa, który ćwiczy kilka godzin tygodniowo same bekhendy, aby osiągnąć mistrzostwo w grze, tak i ty możesz dzięki systematycznej pracy poprawić stan każdej kluczowej dziedziny interesów.

Holmes proponuje sprawdzone strategie:
• Zarządzania: naucz ludzi, jak pracować mądrzej, nie ciężej
• Marketingu: uzyskaj większy oddźwięk za sprawą strony internetowej, reklamy, targów i public relations
• Sprzedaży: doprowadź do doskonałości każdą akcję sprzedaży pracując nad sprzedażą, nie tylko w sprzedaży

Rozdziały:
Wstęp: gdy słowa to za mało

1. Sekrety zarządzania czasem miliarderów
Jak zwiększyć wydajność do maksimum i pomóc pracownikom osiągnąć to samo

2. Podwyższanie standardów i wprowadzanie regularnych szkoleń
Zreorganizuj swoje przedsiębiorstwo, by działało jak doskonale nastrojony instrument

3. Przeprowadzanie efektywnych spotkań
Jak pracować razem, by udoskonalić każdy obszar firmy dzięki warsztatom

4. Zostań błyskotliwym strategiem
Jak sprawić, by każdy twój ruch oddziaływał dziewięciokrotnie silniej

5. Angaż gwiazdorów
Jak przyspieszyć wzrost firmy, korzystając z wysokooktanowych talentów w każdej dziedzinie

6. Sztuka zdobywania najlepszych nabywców
Najszybszy i najtańszy sposób na zwiększenie sprzedaży

7. Siedem zasad marketingu
Turbodoładowanie każdego elementu najwżniejszych działań marketingowych

8. Wzrok kupi wszystko
Przyciągnij i zjednaj sobie więcej klientów, korzystając z przykuwających uwagę środków wizualnych. Największe błędy popełniane podczas prezentacji

9. Sedno zdobywania najlepszych kupców
Krok po kroku - taktyki prowadzenia interesów z wymarzonymi klientami

10. Umiejętność sprzedaży
Im głębiej drążysz, tym więcej sprzedasz

11. Podtrzymywanie kontaktu i umiejętność przywiązywania do siebie klienta
Jak zatrzymać klienta na zawsze i istotnie zwiększyć zyski

12. Cała naprzód!
Wyznaczanie celów, pomiar wydajności, uruchomienie planu doskonałego

Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami”, kupili także:
<b>Bezprzewodowa transmisja informacji</b>, <font color="navy">Igor Piotr Kurytnik, Mikałaj Karpiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PAK</font>
Bezprzewodowa transmisja informacji, Igor Piotr Kurytnik, Mikałaj Karpiński, Wydawnictwo PAK
<b>Microsoft Windows 7 PL krok po kroku</b>, <font color="navy">Joan Preppernau, Joyce Cox, Online Training Solutions</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Microsoft Windows 7 PL krok po kroku, Joan Preppernau, Joyce Cox, Online Training Solutions, Wydawnictwo RM
<b>Zasoby Ziemi</b>, <font color="navy">J.R. Craig, D. J. Vaughan, B. J. Skinner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zasoby Ziemi, J.R. Craig, D. J. Vaughan, B. J. Skinner, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Rozliczenia międzynarodowe</b>, <font color="navy">Danuta Marciniak-Neider</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Rozliczenia międzynarodowe, Danuta Marciniak-Neider, Wydawnictwo PWE
<b>Podręcznik obsługi faceta Zasady użytkowania</b>, <font color="navy">Steve Santagati</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Podręcznik obsługi faceta Zasady użytkowania, Steve Santagati, Wydawnictwo Onepress
<b>Chcę zostać informatykiem</b>, <font color="navy">Walery Susłow, Adam Słowik, Michał Statkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Chcę zostać informatykiem, Walery Susłow, Adam Słowik, Michał Statkiewicz, Wydawnictwo HELION
<b>Odszranianie oziębiaczy powietrza</b>, <font color="navy">Bogusław Zakrzewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Odszranianie oziębiaczy powietrza, Bogusław Zakrzewski, Wydawnictwo WNT
<b>Inventor Podstawy projektowania</b>, <font color="navy">Bogdan Noga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Inventor Podstawy projektowania, Bogdan Noga, Wydawnictwo HELION
<b>Głodówka krok po kroku Rodzaje głodówek i ich pozytywny wpływ na zdrowie</b>, <font color="navy">Jimmy Moore , Dr. Jason Fung</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Głodówka krok po kroku Rodzaje głodówek i ich pozytywny wpływ na zdrowie, Jimmy Moore , Dr. Jason Fung, Wydawnictwo GALAKTYKA
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Matematyka
Zarys matematyki wyższej dla studentów Część 1+2+3 KOMPLET

Zarys matematyki wyższej dla studentów Część 1+2+3 KOMPLET

172.00zł
122.12zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION

wtorek, 20 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami