Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Controlling procesów Jak wdrożyć?

Controlling procesów Jak wdrożyć?

49.00zł
36.75zł
Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami 39.90zł
Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami

Autor: Chet Holmes

ISBN: 978-83-621-9506-0

Ilość stron: 324

Data wydania: 09/2010

Chet Holmes został nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu”. Jego pierwsza i podstawowa rada to: skup się! Zamiast próbować osiągnąć mistrzostwo w czterech tysiącach strategii, skoncentruj się na garstce niezbędnych umiejętności, które silnie wpłyną na przekształcenie twojej firmy.

Zbyt wielu menedżerów łapie się każdej nowej tendencji, lecz nie potrafi przy żadnej wytrwać. Zamiast tego, mówi Holmes, skup się na dwunastu istotnych dziedzinach doskonałości – po jednej na raz – i ćwicz się w nich nieustannie z żelazną dyscypliną.

Zarządzanie sprzedażą pokazuje, jak zharmonizować i wyszlifować właściwie każdy aspekt działalności biznesowej, poświęcając zaledwie godzinę tygodniowo każdej znaczącej dziedzinie, którą chcesz udoskonalić. Tak jak zawodnik tenisa, który ćwiczy kilka godzin tygodniowo same bekhendy, aby osiągnąć mistrzostwo w grze, tak i ty możesz dzięki systematycznej pracy poprawić stan każdej kluczowej dziedziny interesów.

Holmes proponuje sprawdzone strategie:
• Zarządzania: naucz ludzi, jak pracować mądrzej, nie ciężej
• Marketingu: uzyskaj większy oddźwięk za sprawą strony internetowej, reklamy, targów i public relations
• Sprzedaży: doprowadź do doskonałości każdą akcję sprzedaży pracując nad sprzedażą, nie tylko w sprzedaży

Rozdziały:
Wstęp: gdy słowa to za mało

1. Sekrety zarządzania czasem miliarderów
Jak zwiększyć wydajność do maksimum i pomóc pracownikom osiągnąć to samo

2. Podwyższanie standardów i wprowadzanie regularnych szkoleń
Zreorganizuj swoje przedsiębiorstwo, by działało jak doskonale nastrojony instrument

3. Przeprowadzanie efektywnych spotkań
Jak pracować razem, by udoskonalić każdy obszar firmy dzięki warsztatom

4. Zostań błyskotliwym strategiem
Jak sprawić, by każdy twój ruch oddziaływał dziewięciokrotnie silniej

5. Angaż gwiazdorów
Jak przyspieszyć wzrost firmy, korzystając z wysokooktanowych talentów w każdej dziedzinie

6. Sztuka zdobywania najlepszych nabywców
Najszybszy i najtańszy sposób na zwiększenie sprzedaży

7. Siedem zasad marketingu
Turbodoładowanie każdego elementu najwżniejszych działań marketingowych

8. Wzrok kupi wszystko
Przyciągnij i zjednaj sobie więcej klientów, korzystając z przykuwających uwagę środków wizualnych. Największe błędy popełniane podczas prezentacji

9. Sedno zdobywania najlepszych kupców
Krok po kroku - taktyki prowadzenia interesów z wymarzonymi klientami

10. Umiejętność sprzedaży
Im głębiej drążysz, tym więcej sprzedasz

11. Podtrzymywanie kontaktu i umiejętność przywiązywania do siebie klienta
Jak zatrzymać klienta na zawsze i istotnie zwiększyć zyski

12. Cała naprzód!
Wyznaczanie celów, pomiar wydajności, uruchomienie planu doskonałego

Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami”, kupili także:
<b>Jak nauczyć fizyki swojego psa</b>, <font color="navy">Chad Orzel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Jak nauczyć fizyki swojego psa, Chad Orzel, Wydawnictwo Prószyński
<b>Kwalifikacja E.14. Część 3. Tworzenie aplikacji internetowych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk</b>, <font color="navy">Jolanta Pokorska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Kwalifikacja E.14. Część 3. Tworzenie aplikacji internetowych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk, Jolanta Pokorska, Wydawnictwo HELION
<b>Wartość systemów e-learningowych w podmiotach edukacyjnych</b>, <font color="navy">Adam Stecyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Wartość systemów e-learningowych w podmiotach edukacyjnych, Adam Stecyk, Wydawnictwo Difin
<b>Inwestycyjny boom Siła spokoju i mądrej strategii</b>, <font color="navy">Mark Shipman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Inwestycyjny boom Siła spokoju i mądrej strategii, Mark Shipman, Wydawnictwo Onepress
<b>Programowanie w języku Go. Koncepcje i przykłady. Wydanie II</b>, <font color="navy">Mat Ryer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie w języku Go. Koncepcje i przykłady. Wydanie II, Mat Ryer, Wydawnictwo HELION
<b>Android 6 dla programistów. Techniki tworzenia aplikacji. Wydanie III</b>, <font color="navy">Paul Deitel, Harvey Deitel, Alexander Wald</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android 6 dla programistów. Techniki tworzenia aplikacji. Wydanie III, Paul Deitel, Harvey Deitel, Alexander Wald, Wydawnictwo HELION
<b>Zarządzanie czasem Strategie dla administratorów systemów</b>, <font color="navy">Thomas Limoncelli</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zarządzanie czasem Strategie dla administratorów systemów, Thomas Limoncelli, Wydawnictwo HELION
<b>Dotknij, przesuń, potrząśnij Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada</b>, <font color="navy">Todd Moore</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Dotknij, przesuń, potrząśnij Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada, Todd Moore, Wydawnictwo HELION
<b>Przewodnik dla piszących prace magisterskie w zakresie zarządzania</b>, <font color="navy">Bogumiła Brycz, Tadeusz Dudycz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Przewodnik dla piszących prace magisterskie w zakresie zarządzania, Bogumiła Brycz, Tadeusz Dudycz, Wydawnictwo PWE
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Podstawy projektowania układów cyfrowych

Podstawy projektowania układów cyfrowych

69.00zł
51.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION

czwartek, 21 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami