Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych

Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych

50.00zł
45.00zł
Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami 39.90zł
Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami

Autor: Chet Holmes

ISBN: 978-83-621-9506-0

Ilość stron: 324

Data wydania: 09/2010

Chet Holmes został nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu”. Jego pierwsza i podstawowa rada to: skup się! Zamiast próbować osiągnąć mistrzostwo w czterech tysiącach strategii, skoncentruj się na garstce niezbędnych umiejętności, które silnie wpłyną na przekształcenie twojej firmy.

Zbyt wielu menedżerów łapie się każdej nowej tendencji, lecz nie potrafi przy żadnej wytrwać. Zamiast tego, mówi Holmes, skup się na dwunastu istotnych dziedzinach doskonałości – po jednej na raz – i ćwicz się w nich nieustannie z żelazną dyscypliną.

Zarządzanie sprzedażą pokazuje, jak zharmonizować i wyszlifować właściwie każdy aspekt działalności biznesowej, poświęcając zaledwie godzinę tygodniowo każdej znaczącej dziedzinie, którą chcesz udoskonalić. Tak jak zawodnik tenisa, który ćwiczy kilka godzin tygodniowo same bekhendy, aby osiągnąć mistrzostwo w grze, tak i ty możesz dzięki systematycznej pracy poprawić stan każdej kluczowej dziedziny interesów.

Holmes proponuje sprawdzone strategie:
• Zarządzania: naucz ludzi, jak pracować mądrzej, nie ciężej
• Marketingu: uzyskaj większy oddźwięk za sprawą strony internetowej, reklamy, targów i public relations
• Sprzedaży: doprowadź do doskonałości każdą akcję sprzedaży pracując nad sprzedażą, nie tylko w sprzedaży

Rozdziały:
Wstęp: gdy słowa to za mało

1. Sekrety zarządzania czasem miliarderów
Jak zwiększyć wydajność do maksimum i pomóc pracownikom osiągnąć to samo

2. Podwyższanie standardów i wprowadzanie regularnych szkoleń
Zreorganizuj swoje przedsiębiorstwo, by działało jak doskonale nastrojony instrument

3. Przeprowadzanie efektywnych spotkań
Jak pracować razem, by udoskonalić każdy obszar firmy dzięki warsztatom

4. Zostań błyskotliwym strategiem
Jak sprawić, by każdy twój ruch oddziaływał dziewięciokrotnie silniej

5. Angaż gwiazdorów
Jak przyspieszyć wzrost firmy, korzystając z wysokooktanowych talentów w każdej dziedzinie

6. Sztuka zdobywania najlepszych nabywców
Najszybszy i najtańszy sposób na zwiększenie sprzedaży

7. Siedem zasad marketingu
Turbodoładowanie każdego elementu najwżniejszych działań marketingowych

8. Wzrok kupi wszystko
Przyciągnij i zjednaj sobie więcej klientów, korzystając z przykuwających uwagę środków wizualnych. Największe błędy popełniane podczas prezentacji

9. Sedno zdobywania najlepszych kupców
Krok po kroku - taktyki prowadzenia interesów z wymarzonymi klientami

10. Umiejętność sprzedaży
Im głębiej drążysz, tym więcej sprzedasz

11. Podtrzymywanie kontaktu i umiejętność przywiązywania do siebie klienta
Jak zatrzymać klienta na zawsze i istotnie zwiększyć zyski

12. Cała naprzód!
Wyznaczanie celów, pomiar wydajności, uruchomienie planu doskonałego

Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami”, kupili także:
<b>Biologia dla bystrzaków. Wydanie II</b>, <font color="navy">René Fester Kratz, Donna Rae Siegfried</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Biologia dla bystrzaków. Wydanie II, René Fester Kratz, Donna Rae Siegfried, Wydawnictwo Septem
<b>Lekcje warte miliardy dolarów Niewybaczalne porażki biznesowe i co z nich wynika</b>, <font color="navy">Paul B. Carroll, Chunka Mui</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Lekcje warte miliardy dolarów Niewybaczalne porażki biznesowe i co z nich wynika, Paul B. Carroll, Chunka Mui, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Zakazana nauka Wydanie II</b>, <font color="navy">KENYON J. DOUGLAS</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Zakazana nauka Wydanie II, KENYON J. DOUGLAS, Wydawnictwo Amber
<b>Chemia organiczna Część I</b>, <font color="navy">J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Chemia organiczna Część I, J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers, Wydawnictwo WNT
<b>Mapy strategii w biznesie</b>, <font color="navy">Robert S. Kaplan, David P. Norton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GWP</font>
Mapy strategii w biznesie, Robert S. Kaplan, David P. Norton, Wydawnictwo GWP
<b>Subtelna rewolucja Liczenie od pierwszego roku życia</b>, <font color="navy">Glenn Doman, Janet Doman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Subtelna rewolucja Liczenie od pierwszego roku życia, Glenn Doman, Janet Doman, Wydawnictwo Sensus
<b>Web serwisy i Semantic Web idee i technologie</b>, <font color="navy">Stanisław Ambroszkiewicz, Dariusz Mikułowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Web serwisy i Semantic Web idee i technologie, Stanisław Ambroszkiewicz, Dariusz Mikułowski, Wydawnictwo EXIT
<b>Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu</b>, <font color="navy">Scott Stratten, Alison Kramer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu, Scott Stratten, Alison Kramer, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy mechaniki i budowy maszyn</b>, <font color="navy">Witold Biały</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SKALMIERSKI</font>
Podstawy mechaniki i budowy maszyn, Witold Biały, Wydawnictwo SKALMIERSKI
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka daj się uwieść

Matematyka daj się uwieść

34.90zł
25.83zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
CorelDRAW 12 Oficjalny podręcznik Steve Bain, Nick Wilkinson HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION

poniedziałek, 20 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami