Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Architektura usług WEB i jej specyfikacje: klucz do zrozumienia Web Security

Architektura usług WEB i jej specyfikacje: klucz do zrozumienia Web Security

50.40zł
42.84zł
Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami 39.90zł
Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami

Autor: Chet Holmes

ISBN: 978-83-621-9506-0

Ilość stron: 324

Data wydania: 09/2010

Chet Holmes został nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu”. Jego pierwsza i podstawowa rada to: skup się! Zamiast próbować osiągnąć mistrzostwo w czterech tysiącach strategii, skoncentruj się na garstce niezbędnych umiejętności, które silnie wpłyną na przekształcenie twojej firmy.

Zbyt wielu menedżerów łapie się każdej nowej tendencji, lecz nie potrafi przy żadnej wytrwać. Zamiast tego, mówi Holmes, skup się na dwunastu istotnych dziedzinach doskonałości – po jednej na raz – i ćwicz się w nich nieustannie z żelazną dyscypliną.

Zarządzanie sprzedażą pokazuje, jak zharmonizować i wyszlifować właściwie każdy aspekt działalności biznesowej, poświęcając zaledwie godzinę tygodniowo każdej znaczącej dziedzinie, którą chcesz udoskonalić. Tak jak zawodnik tenisa, który ćwiczy kilka godzin tygodniowo same bekhendy, aby osiągnąć mistrzostwo w grze, tak i ty możesz dzięki systematycznej pracy poprawić stan każdej kluczowej dziedziny interesów.

Holmes proponuje sprawdzone strategie:
• Zarządzania: naucz ludzi, jak pracować mądrzej, nie ciężej
• Marketingu: uzyskaj większy oddźwięk za sprawą strony internetowej, reklamy, targów i public relations
• Sprzedaży: doprowadź do doskonałości każdą akcję sprzedaży pracując nad sprzedażą, nie tylko w sprzedaży

Rozdziały:
Wstęp: gdy słowa to za mało

1. Sekrety zarządzania czasem miliarderów
Jak zwiększyć wydajność do maksimum i pomóc pracownikom osiągnąć to samo

2. Podwyższanie standardów i wprowadzanie regularnych szkoleń
Zreorganizuj swoje przedsiębiorstwo, by działało jak doskonale nastrojony instrument

3. Przeprowadzanie efektywnych spotkań
Jak pracować razem, by udoskonalić każdy obszar firmy dzięki warsztatom

4. Zostań błyskotliwym strategiem
Jak sprawić, by każdy twój ruch oddziaływał dziewięciokrotnie silniej

5. Angaż gwiazdorów
Jak przyspieszyć wzrost firmy, korzystając z wysokooktanowych talentów w każdej dziedzinie

6. Sztuka zdobywania najlepszych nabywców
Najszybszy i najtańszy sposób na zwiększenie sprzedaży

7. Siedem zasad marketingu
Turbodoładowanie każdego elementu najwżniejszych działań marketingowych

8. Wzrok kupi wszystko
Przyciągnij i zjednaj sobie więcej klientów, korzystając z przykuwających uwagę środków wizualnych. Największe błędy popełniane podczas prezentacji

9. Sedno zdobywania najlepszych kupców
Krok po kroku - taktyki prowadzenia interesów z wymarzonymi klientami

10. Umiejętność sprzedaży
Im głębiej drążysz, tym więcej sprzedasz

11. Podtrzymywanie kontaktu i umiejętność przywiązywania do siebie klienta
Jak zatrzymać klienta na zawsze i istotnie zwiększyć zyski

12. Cała naprzód!
Wyznaczanie celów, pomiar wydajności, uruchomienie planu doskonałego

Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami”, kupili także:
<b>Farming Simulator. Podręcznik gracza</b>, <font color="navy">Jakub Danowski, Bartosz Danowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Farming Simulator. Podręcznik gracza, Jakub Danowski, Bartosz Danowski, Wydawnictwo HELION
<b>ASP.NET 3.5 Programowanie</b>, <font color="navy">Jesse Liberty, Dan Maharry, Dan Hurwitz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ASP.NET 3.5 Programowanie, Jesse Liberty, Dan Maharry, Dan Hurwitz, Wydawnictwo HELION
<b>Wszechświat jest tylko drogą Kosmiczne rekolekcje</b>, <font color="navy">Michał Heller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Znak</font>
Wszechświat jest tylko drogą Kosmiczne rekolekcje, Michał Heller, Wydawnictwo Znak
<b>Kulturystyka Osobisty trener</b>, <font color="navy">Elmar Trunz-Carlisi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Kulturystyka Osobisty trener, Elmar Trunz-Carlisi, Wydawnictwo RM
<b>Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II</b>, <font color="navy">Maciej Sasin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II, Maciej Sasin, Wydawnictwo Onepress
<b>SAP Zrozumieć system ERP</b>, <font color="navy">Jerzy Auksztol, Piotr Balwierz, Magdalena Chomuszko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
SAP Zrozumieć system ERP, Jerzy Auksztol, Piotr Balwierz, Magdalena Chomuszko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Galeria wielościanów</b>, <font color="navy">Zdzisław Pogoda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WUW</font>
Galeria wielościanów, Zdzisław Pogoda, Wydawnictwo WUW
<b>Głos wiedzy Droga do wewnętrznego spokoju</b>, <font color="navy">Don Miguel Ruiz, Janet Mills</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Głos wiedzy Droga do wewnętrznego spokoju, Don Miguel Ruiz, Janet Mills, Wydawnictwo Onepress
<b>Access 2007 PL poradnik dla nieinformatyków</b>, <font color="navy">Bogdan Krzymowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELP</font>
Access 2007 PL poradnik dla nieinformatyków, Bogdan Krzymowski, Wydawnictwo HELP
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Energetyka
Energetyka a społeczeństwo

Energetyka a społeczeństwo

69.90zł
52.43zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION

niedziela, 20 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami