Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Security Resource kit Wydanie 2

Microsoft Windows Security Resource kit Wydanie 2

92.40zł
77.62zł
Zarządzanie relacjami z klientem CRM a postępowanie nabywców na rynku usług 39.00zł
Zarządzanie relacjami z klientem CRM a postępowanie nabywców na rynku usług

Autor: Wioletta Wereda

ISBN: 978-83-7641-017-3

Ilość stron: 216

Data wydania: 03/2009

W książce przedstawiono procedury zarządzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarządzania relacjami oraz proponuje konstrukcję wzorcowego modelu.

Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzależnionych m.in. od wzorów i stylów zachowań nabywców.

Istotne w pracy są aspekty dydaktyczne, związane z prze­kazem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzięki którym problematyka ta może być lepiej zrozumiana. Zagadnienie zarządzania relacjami z klientem ma duże znaczenie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne – zwłaszcza dla efektywnego i konkurencyjnego rozwoju polskich przedsiębiorstw
w sektorach o charakterze usługowym.

Podjęty przez autorkę dyskurs prowadzi do kreowania nowych form współpracy przedsiębiorstw usługowych z klientami poprzez kształtowanie modelu nowego lojalnego konsumenta usług.

Rozdziały:

Rozdział 1. Charakterystyka i terminologia marketingu relacji
1.1. Tradycyjny a nowoczesny marketing
1.2. Krótka historia marketingu relacji
1.3. Definicje i modele marketingu relacji
1.4. Otoczenie marketingowe w przedsiębiorstwie
1.5. Znaczenie relacji firmy z klientem w miejscu transakcji
1.6. Zadowolenie klienta oraz wartość dla klienta – podstawowa charakterystyka
1.7. Pytania i zagadnienia do dyskusji oraz zalecana literatura

Rozdział 2. Zarządzanie relacjami z klientem jako nowa koncepcja funkcjonowania firmy usługowej
2.1. Specyfika usług i ich wdrożenia marketingowe
2.2. Tworzenie strategicznych więzi z klientami poprzez CRM
2.3. Kluczowe elementy efektywnego CRM
2.4. Czynniki wpływające na pogłębianie zarządzania relacjami z klientem w firmie usługowej
2.5. Rola pojawiających się nowoczesnych koncepcji zarządzania relacjami z klientem we współczesnym świecie biznesu
2.6. Pytania i zagadnienia do dyskusji oraz zalecana literatura

Rozdział 3. Analiza postępowania nabywców na rynku usług
3.1. Wpływ czynników otoczenia na zachowania nabywców
3.2. Proces podejmowania decyzji o zakupie usługi – charakterystyka
3.3. Nabywcy i ich wartość dla firmy
3.4. Charakterystyka nowych związków nabywcy z firmą oraz cyklu życia klienta na rynku
3.5. Pytania i zagadnienia do dyskusji oraz zalecana literatura

Rozdział 4. Istotne czynniki determinujące działalność firm telefonii komórkowej na rynku usług w Polsce – studium przypadku na przykładzie badań własnych
4.1. Analiza rynku telekomunikacyjnego w Polsce
4.2. Czynniki ekonomiczne określające bazowe działania firm na rynku
4.3. Jakość usługi a zmiany trendów społecznych wśród klientów  - czynniki społeczne
4.4. Tradycyjny marketing a orientacja na klienta – czynniki organizacyjno-zarządcze
4.5. Personalna polityka pracownicza oraz poprawna komunikacja jako elementy wpływające na lojalność konsumentów – czynniki informacyjne
4.6. Próba sformułowania modelu CRM w firmach telefonii komórkowej
4.7. Propozycje poprawy zarządzania relacjami z klientem w firmach telefonii komórkowej w Polsce na podstawie badań empirycznych
4.8. Pytania i zagadnienia do dyskusji oraz zalecana literatura

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków

Zarządzanie relacjami z klientem CRM a postępowanie nabywców na rynku usług
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie relacjami z klientem CRM a postępowanie nabywców na rynku usług”, kupili także:

Biblia Windows Server 2012 Podręcznik Administratora, Wołk Krzysztof, Wydawnictwo Psychoskok

Księga odkrywców LEGO Mindstorms NXT 2.0 Podstawy budowy i programowania robotów, Laurens Valk, Wydawnictwo Helion

Skuteczne realizowanie projektów ABC profesjonalisty, Jorg-Peter Schroder, Siegfried Diekow, Wydawnictwo BC Edukacja

Algorytmy teorii liczb i kryptografii w przykładach, Andrzej Chrzęszczyk, Wydawnictwo BTC

Instrukcja podatkowego rozliczania działalności inwestycyjnej i remontowej z wzorami dokumentów, Anna Wyrzykowska, Wydawnictwo ODDK

Instrukcja kontroli dokumentów Książka z suplementem elektronicznym, Irena Majsterkiewicz, Wydawnictwo ODDK
<b>Mechanika kwantowa Teoretyczne minimum Co musisz wiedzieć, żeby zacząć zajmować się fizyką</b>, <font color="navy">Leonard Susskind, Art Friedman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Mechanika kwantowa Teoretyczne minimum Co musisz wiedzieć, żeby zacząć zajmować się fizyką, Leonard Susskind, Art Friedman, Wydawnictwo Prószyński

Mercedes-Benz E200D, E250D, E250TD, E300D, E300TD (seria W 124), Sławomir Polkowski, Wydawnictwo WKiŁ

Sprawozdawczość ostrożnościowa i finansowa firm inwestycyjnych, Piotr Staszkiewicz, Wydawnictwo Wolters Kluwer

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami