Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Maszyny kroczące Podstawy, projektowanie, sterowanie i wzorce biologiczne Wydanie II

Maszyny kroczące Podstawy, projektowanie, sterowanie i wzorce biologiczne Wydanie II

54.00zł
45.90zł
Zarządzanie przez zaangażowanie. Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy 34.90zł 26.18zł
Zarządzanie przez zaangażowanie. Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy

Tytuł: Zarządzanie przez zaangażowanie. Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy
Autor: Artur Żurek
ISBN: 978-83-283-0470-3
Ilość stron: 176
Data wydania: 05/2015
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł


Dobre zarządzanie oznacza pokazanie przeciętnym ludziom, jak wykonywać pracę najlepszych.

Zarządzanie zaangażowaniem pracowników to takie słowo klucz, które co jakiś czas jak bumerang powraca w każdej organizacji. Szczególnie w okresie prosperity sposoby na zwiększenie zaangażowania pracowników wzbudzają zainteresowanie zarządu, niepokój menedżerów i panikę działu HR. Przeprowadza się analizy, zwołuje zebrania kadry zarządzającej, zatrudnia zewnętrzną firmę, która ma „podnieść morale i zwiększyć motywację”, organizuje kilka szkoleń i... cisza. Przychodzi kryzys, obroty spadają, temat umiera śmiercią naturalną. Aż do momentu, kiedy znów ktoś zauważa, że pracownicy są ważni.

Czy zatem zaangażowanie pracowników w lepsze, wydajniejsze wykonywanie powierzonych zadań to tylko mrzonka? Czy należy na nie machnąć ręką i robić swoje? Oczywiście, że nie! Prawda jest taka, że potencjał do zwiększenia entuzjazmu pracowników bez jakichkolwiek nakładów finansowych w większości firm jest potężny! Ludzie przeważnie chcą lepiej pracować.

Problem leży gdzie indziej. Jest nim brak odpowiedniego podejścia wśród menedżerów. A przecież podstawowym zadaniem menedżera jest umiejętność motywowania podwładnych. Tylko dzięki temu firma będzie w stanie rozwijać się, a nawet przetrwać większość rynkowych kryzysów i wyjść z nich zwycięsko.

Spis treści:
1. Zaangażowanie pracowników - czyli czym zaangażowanie różni się od zadowolenia (13)
2. Typy pracowników - czyli jak zachowują się pracownicy i czy rzeczywiście wpływają na wyniki firmy (21)
3. Pomiar poziomu zaangażowania - czyli mierzyć, nie mierzyć. Czym różni się ranking od diagnozy, a monitorowanie od zarządzania? (35)
4. Rola menedżera - czyli kto odpowiada za poziom zaangażowania pracowników (47)
5. Oddziaływanie na zaangażowanie - czyli jak działać proaktywnie, długoterminowo i nie wpaść w pułapkę kosztownych działań reaktywnych (65)
6. Ciężkie czasy - czyli jak wykorzystać sytuacje niepewności i zagrożenia do zbudowania zaangażowanego zespołu (87)
7. Kilka przykładów z ciężkich czasów (105)
8. Kultura korporacyjna - czyli co różni wartości korporacyjne od rzeczywistego zachowania pracowników (121)
9. Zacznijmy od siebie - czyli jak podnosząc zaangażowanie pracowników, nie zapomnieć o sobie. Jak wpływać na swoje zaangażowanie, nie czekając na innych? (135)
10. Uwagi końcowe - czyli liczy się percepcja i skuteczność, a nie fakty i intencja (145)
Zakończenie - czyli co dalej z zaangażowaniem pracowników (155)
Załącznik. Podsumowanie (161)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Zarządzanie przez zaangażowanie. Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy
Tytuł książki: "Zarządzanie przez zaangażowanie. Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy"
Autor: Artur Żurek
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie przez zaangażowanie. Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy”, kupili także:

Podręcznik pentestera. Bezpieczeństwo systemów informatycznych, Peter Kim, Wydawnictwo Helion

Spring MVC. Przewodnik dla początkujących, Amuthan G, Wydawnictwo Helion

Laboratorium w szufladzie Elektrotechnika, elektronika, miernictwo, Zasław Adamaszek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Poznajemy LEGO MINDSTORMS EV3. Narzędzia i techniki budowania i programowania robotów, Eun Jung (EJ) Park, Wydawnictwo Promise

Laboratorium w szufladzie Chemia, Angelika Gumkowska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Interstellar i nauka</b>, <font color="navy">Kip Thorne</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Interstellar i nauka, Kip Thorne, Wydawnictwo Prószyński

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami