Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie produktem w modelu lean 49.00zł 36.75zł
Zarządzanie produktem w modelu lean

Tytuł: Zarządzanie produktem w modelu lean
Tytuł oryginalny Lean Product Management: Successful products from fuzzy business ideas
Autor: Mangalam Nandakumar
ISBN: 978-83-283-5475-3
Ilość stron: 224
Data wydania: 07/2019
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł


Jak stworzyć udany produkt na podstawie luźnych pomysłów biznesowych

Skuteczność w innowacyjności jest dziś warunkiem sukcesu w biznesie. Wygra ta firma, która sprawniej i elastyczniej zareaguje na napływające informacje zwrotne, zgrabniej wybierze najlepsze pomysły i trafniej odpowie na wymagania klienta, by dostarczyć mu najbardziej odpowiednich wrażeń.

Menedżer produktu odgrywa wyjątkowo niewdzięczną rolę w tym procesie: musi nieustannie doskonalić przyjęte strategie i wciąż dążyć do najlepszego wykorzystania pojawiających się możliwości. W świecie agile trzeba pozostać lean, aby sprawnie reagować na dynamiczne zmiany rynku.

Ta książka jest wartościowym przewodnikiem dla każdego, kto tworzy nowe produkty i chce realizować strategię skutecznego oddziaływania na klienta. Przedstawiono tu koncepcję inwestowania w najważniejsze rezultaty biznesowe jako fundament wyznaczania obiektywnych kryteriów selekcji pomysłów i działań do realizacji.

Omówiono sposoby angażowania interesariuszy i uwzględniania zewnętrznych informacji zwrotnych, które pozwalają wypracować kompleksowe doświadczenie produktu. Pokazano techniki analizy kosztów produktu oraz zaproponowano mierniki postępu prac nad projektem. Sporo miejsca poświęcono czynnikom utrudniającym osiąganie wyznaczonych celów oraz sposobom eliminacji przejawów marnotrawstwa.

W tej książce:
• techniki wyboru istotnych pomysłów spośród tych mniej udanych
• określanie właściwych wskaźników sukcesu
• planowanie prac z nastawieniem na sukces produktu
• formułowanie wniosków dotyczących produktu i ich wykorzystywanie
• ocena produktu pod kątem określonych celów biznesowych
• optymalizacja procesu tworzenia innowacyjnych produktów

Metodologia lean: przekuje ideę w najlepszy produkt.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Zarządzanie produktem w modelu lean
Tytuł książki: "Zarządzanie produktem w modelu lean"
Autor: Mangalam Nandakumar
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie produktem w modelu lean”, kupili także:

Obliczenia płynowe w modelowaniu mózgu, Grzegorz M. Wójcik, Wydawnictwo EXIT

Mechanika techniczna Tom 1 Statyka i wytrzymałość materiałów Wydanie VI, Jan Misiak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Genomy Wydanie 2, Terry A. Brown, Wydawnictwo Naukowe PWN

Opel Astra IV i Zafira III, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Android w praktyce, Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie wartością projektów, Monika Łada, Alina Kozarkiewicz, Wydawnictwo C.H. BECK

Magia w działaniu Sesje NLP Richarda Bandlera, Richard Bandler, Wydawnictwo Onepress

Programuj z .NET. Praktyka ponad teorią, Paweł Dróżdż, Wydawnictwo Helion

Transport drogowy a jakość powietrza atmosferycznego Modelowanie komputerowe w mezoskali, Lucyna Brzozowska, Krzysztof Brzozowski, Łukasz Drąg, Wydawnictwo WKiŁ

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami