Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Python w uczeniu maszynowym Podejście sterowane testami

Python w uczeniu maszynowym Podejście sterowane testami

69.90zł
55.92zł
Zarządzanie produktem w modelu lean 49.00zł 36.75zł
Zarządzanie produktem w modelu lean

Tytuł: Zarządzanie produktem w modelu lean
Tytuł oryginalny Lean Product Management: Successful products from fuzzy business ideas
Autor: Mangalam Nandakumar
ISBN: 978-83-283-5475-3
Ilość stron: 224
Data wydania: 07/2019
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł


Jak stworzyć udany produkt na podstawie luźnych pomysłów biznesowych

Skuteczność w innowacyjności jest dziś warunkiem sukcesu w biznesie. Wygra ta firma, która sprawniej i elastyczniej zareaguje na napływające informacje zwrotne, zgrabniej wybierze najlepsze pomysły i trafniej odpowie na wymagania klienta, by dostarczyć mu najbardziej odpowiednich wrażeń.

Menedżer produktu odgrywa wyjątkowo niewdzięczną rolę w tym procesie: musi nieustannie doskonalić przyjęte strategie i wciąż dążyć do najlepszego wykorzystania pojawiających się możliwości. W świecie agile trzeba pozostać lean, aby sprawnie reagować na dynamiczne zmiany rynku.

Ta książka jest wartościowym przewodnikiem dla każdego, kto tworzy nowe produkty i chce realizować strategię skutecznego oddziaływania na klienta. Przedstawiono tu koncepcję inwestowania w najważniejsze rezultaty biznesowe jako fundament wyznaczania obiektywnych kryteriów selekcji pomysłów i działań do realizacji.

Omówiono sposoby angażowania interesariuszy i uwzględniania zewnętrznych informacji zwrotnych, które pozwalają wypracować kompleksowe doświadczenie produktu. Pokazano techniki analizy kosztów produktu oraz zaproponowano mierniki postępu prac nad projektem. Sporo miejsca poświęcono czynnikom utrudniającym osiąganie wyznaczonych celów oraz sposobom eliminacji przejawów marnotrawstwa.

W tej książce:
• techniki wyboru istotnych pomysłów spośród tych mniej udanych
• określanie właściwych wskaźników sukcesu
• planowanie prac z nastawieniem na sukces produktu
• formułowanie wniosków dotyczących produktu i ich wykorzystywanie
• ocena produktu pod kątem określonych celów biznesowych
• optymalizacja procesu tworzenia innowacyjnych produktów

Metodologia lean: przekuje ideę w najlepszy produkt.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Zarządzanie produktem w modelu lean
Tytuł książki: "Zarządzanie produktem w modelu lean"
Autor: Mangalam Nandakumar
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie produktem w modelu lean”, kupili także:

Zarządzanie logistyką magazynową, Gwynne Richards, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>JavaScript. Przewodnik. Poznaj język mistrzów programowania. Wydanie VII</b>, <font color="navy">David Flanagan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
JavaScript. Przewodnik. Poznaj język mistrzów programowania. Wydanie VII, David Flanagan, Wydawnictwo Helion

Skutery francuskie, hiszpańskie, włoskie, niemieckie i japońskie Poradnik obsługi i naprawy, Phil Mather, Wydawnictwo WKiŁ

Sztuki walki Zwycięstwo nad sobą, Janusz Szymankiewicz, Tadeusz Gałkowski, Wydawnictwo Atla 2

Potęga mózgu. Jak ewolucja życia społecznego kształtowała ludzki umysł, Robin Dunbar, John Gowlett, Clive Gamble, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Układy cyfrowe Pierwsze kroki, Piotr Górecki, Wydawnictwo BTC

Ryzyko inwestycyjne Analiza polskiego rynku akcji, Ewa Feder-Sempach, Wydawnictwo CEDEWU

Klimatyczna katastrofa, Anthony Giddens, Wydawnictwo Prószyński
<b>Medytacje uzdrawiające sufich. 33 lekcje na duchowej ścieżce</b>, <font color="navy">Maciej Wielobób, Agnieszka Wielobób</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Medytacje uzdrawiające sufich. 33 lekcje na duchowej ścieżce, Maciej Wielobób, Agnieszka Wielobób, Wydawnictwo Sensus

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami