Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Wielki zegar Wszechświata Wiek geniuszy i narodziny nowoczesnej nauki

Wielki zegar Wszechświata Wiek geniuszy i narodziny nowoczesnej nauki

36.00zł
28.80zł
Zarządzanie produktem dla bystrzaków 49.00zł 38.22zł
Zarządzanie produktem dla bystrzaków

Tytuł: Zarządzanie produktem dla bystrzaków
Tytuł oryginalny Product Management For Dummies
Autor: Brian Lawley, Pamela Schur
ISBN: 978-83-283-5929-1
Ilość stron: 384
Data wydania: 01/2020
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Septem
Cena: 49.00zł 38.22zł


Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu

Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody

Naucz się wywierać wpływ na zespół

Podręcznik efektywnego zarządzania produktem

W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.

W książce:
• Zasady zarządzania produktem
• Fazy cyklu życia produktu
• Skuteczne badania rynku
• Analiza konkurencji
• Efektywne wprowadzanie produktu na rynek


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 38,22zł

Zarządzanie produktem dla bystrzaków
Tytuł książki: "Zarządzanie produktem dla bystrzaków"
Autor: Brian Lawley, Pamela Schur
Wydawnictwo: Septem
Cena: 49.00zł 38.22zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie produktem dla bystrzaków”, kupili także:

Zbiór zadań z technicznej mechaniki płynów, Ryszard Gryboś, Wydawnictwo Naukowe PWN

Uchwycone obiektywem Lekcje legendarnego fotografa dzikich zwierzat, Moose Peterson, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie procesem tworzenia systemów informacyjnych, James Cadle, Donald Yeates, Wydawnictwo WNT

Matematyka dla odważnych Zbiór zadań konkursowych dla uczniów uzdolnionych matematycznie Wydanie 2, Jan Kowolik, Tomasz Szwed, Wydawnictwo Nowik
<b>Wstrzykiwanie zależności Zasady, praktyki, wzorce</b>, <font color="navy">Mark Seemann</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wstrzykiwanie zależności Zasady, praktyki, wzorce, Mark Seemann, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Lutowanie od podstaw. Wydanie II</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Lutowanie od podstaw. Wydanie II, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Infografiki Praktyczne zastosowanie w biznesie, Mark Smiciklas, Wydawnictwo Helion

Obrazy organizacji, Gareth Morgan, Wydawnictwo Naukowe PWN

Pojazdy autonomiczne i systemy transportu autonomicznego, Maciej Kozłowski , Włodzimierz Choromański, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami