Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Zarządzanie produktem dla bystrzaków 49.00zł 38.22zł
Zarządzanie produktem dla bystrzaków

Tytuł: Zarządzanie produktem dla bystrzaków
Tytuł oryginalny Product Management For Dummies
Autor: Brian Lawley, Pamela Schur
ISBN: 978-83-283-5929-1
Ilość stron: 384
Data wydania: 01/2020
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Septem
Cena: 49.00zł 38.22zł


Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu

Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody

Naucz się wywierać wpływ na zespół

Podręcznik efektywnego zarządzania produktem

W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.

W książce:
• Zasady zarządzania produktem
• Fazy cyklu życia produktu
• Skuteczne badania rynku
• Analiza konkurencji
• Efektywne wprowadzanie produktu na rynek


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 38,22zł

Zarządzanie produktem dla bystrzaków
Tytuł książki: "Zarządzanie produktem dla bystrzaków"
Autor: Brian Lawley, Pamela Schur
Wydawnictwo: Septem
Cena: 49.00zł 38.22zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie produktem dla bystrzaków”, kupili także:

50 mitów o urodzie Cała prawda o kosmetykach organicznych, botoksie, komórkach macierzystych i wielu innych rzeczach, Jana Zubcowa, Wydawnictwo GALAKTYKA

Statystyka nowe wydanie, Mieczysław Sobczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak skutecznie osuszyć budynek Poradnik Sposoby usuwania wilgoci oraz zagrzybienia w budynku po powodzi, Maciej Rokiel, Cezariusz Magot Piotr Idzikowski Agnieszka Korzeniewska, Wydawnictwo DW Medium

Przedsiębiorstwo na rynku kapitałowym Operacje giełdowe rynku publicznego i niepublicznego, Radosław Pastusiak, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Power4Change. Sztuka osiągania celów</b>, <font color="navy">Marek Kamiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Power4Change. Sztuka osiągania celów, Marek Kamiński, Wydawnictwo Onepress

Metody oceny niepewności pomiarów, Roman Janiczek, Wydawnictwo SKALMIERSKI

Podstawy zarządzania jakością, Jens J. Dahlgaard, Kai Kristensen, Gopal K. Kanji, Wydawnictwo Naukowe PWN

Metody CAD i AI w inżynierii elektrycznej Wybór przykładów z zastosowaniem programu MATLAB, Adrian Nocoń, Wydawnictwo Naukowe PWN

Księga związków, podrywu i seksu dla kobiet, Krzysztof Król, Jan Gajos, Wydawnictwo Sensus

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami