Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Zarządzanie produktem dla bystrzaków 49.00zł 38.22zł
Zarządzanie produktem dla bystrzaków

Tytuł: Zarządzanie produktem dla bystrzaków
Tytuł oryginalny Product Management For Dummies
Autor: Brian Lawley, Pamela Schur
ISBN: 978-83-283-5929-1
Ilość stron: 384
Data wydania: 01/2020
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Septem
Cena: 49.00zł 38.22zł


Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu

Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody

Naucz się wywierać wpływ na zespół

Podręcznik efektywnego zarządzania produktem

W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.

W książce:
• Zasady zarządzania produktem
• Fazy cyklu życia produktu
• Skuteczne badania rynku
• Analiza konkurencji
• Efektywne wprowadzanie produktu na rynek


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 38,22zł

Zarządzanie produktem dla bystrzaków
Tytuł książki: "Zarządzanie produktem dla bystrzaków"
Autor: Brian Lawley, Pamela Schur
Wydawnictwo: Septem
Cena: 49.00zł 38.22zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie produktem dla bystrzaków”, kupili także:
<b>Poradnik inżyniera Spawalnictwo Tom 1 Wydanie II</b>, <font color="navy">Jan Pilarczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Poradnik inżyniera Spawalnictwo Tom 1 Wydanie II, Jan Pilarczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Konstrukcje stalowe Podstawy i elementy, Kazimierz Rykaluk, Wydawnictwo DWE
<b>Programistami da się zarządzać! Zasady i narzędzia pomocne w zarządzaniu zespołami programistów. Wydanie II</b>, <font color="navy">Mickey W. Mantle, Ron Lichty</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Programistami da się zarządzać! Zasady i narzędzia pomocne w zarządzaniu zespołami programistów. Wydanie II, Mickey W. Mantle, Ron Lichty, Wydawnictwo Helion

Równania klasycznej mechaniki płynów, Włodzimierz J. Prosnak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Globalna nauka, globalni naukowcy</b>, <font color="navy">Marek Kwiek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Globalna nauka, globalni naukowcy, Marek Kwiek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Miłosne zaklęcia Jak zauroczyć mężczyznę, Ellen Dugan, Wydawnictwo Onepress

Teoria kwantowa Odkrycia, które zmieniły świat, Jim Baggott, Wydawnictwo Prószyński

Słownik chemiczny polsko-angielski Wydanie II, Semeniuk Bazyli , Maludzińska Grażyna, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zaufanie 2.0 Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę, Chris Brogan, Julien Smith, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami