Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Chemia Encyklopedia dla wszystkich

Chemia Encyklopedia dla wszystkich

102.90zł
83.35zł
Zarządzanie produktem dla bystrzaków 49.00zł 38.22zł
Zarządzanie produktem dla bystrzaków

Tytuł: Zarządzanie produktem dla bystrzaków
Tytuł oryginalny Product Management For Dummies
Autor: Brian Lawley, Pamela Schur
ISBN: 978-83-283-5929-1
Ilość stron: 384
Data wydania: 01/2020
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Septem
Cena: 49.00zł 38.22zł


Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu

Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody

Naucz się wywierać wpływ na zespół

Podręcznik efektywnego zarządzania produktem

W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.

W książce:
• Zasady zarządzania produktem
• Fazy cyklu życia produktu
• Skuteczne badania rynku
• Analiza konkurencji
• Efektywne wprowadzanie produktu na rynek


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 38,22zł

Zarządzanie produktem dla bystrzaków
Tytuł książki: "Zarządzanie produktem dla bystrzaków"
Autor: Brian Lawley, Pamela Schur
Wydawnictwo: Septem
Cena: 49.00zł 38.22zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie produktem dla bystrzaków”, kupili także:

Badania marketingowe Podstawy metodyczne, Stanisław Kaczmarczyk, Wydawnictwo PWE

Społeczeństwo zerowych kosztów krańcowych Internet przedmiotów. Ekonomia współdzielenia. Zmierzch kapitalizmu, Jeremy Rifkin, Wydawnictwo EMKA

Inżynieria zarządzania Część I Strategie organizacji produkcji. Nowe koncepcje zarządzania Wydanie 7, Ireneusz Durlik, Wydawnictwo PLACET
<b>Umysł niewzruszony. W szkole mistrzów</b>, <font color="navy">Ryan Holiday</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Umysł niewzruszony. W szkole mistrzów, Ryan Holiday, Wydawnictwo Onepress

Inżynieria produkcji, Tadeusz Karpiński, Wydawnictwo WNT

E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie, Michał Łebkowski, Wydawnictwo Helion

Zakazana nauka Wydanie II, KENYON J. DOUGLAS, Wydawnictwo Amber

Reakcja na ryzyko w działalności przedsiębiorstwa budowlano-montażowego, Piotr Tworek, Wydawnictwo Difin

Nowe metody programowania Tom 1, Krzysztof Barteczko, Wojciech Drabik, Bartłomiej Starosta, Wydawnictwo PJWSTK

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami