Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Krótka historia Stephena Hawkinga

Krótka historia Stephena Hawkinga

52.00zł
41.60zł
Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie 49.00zł
Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie

Autor: Agnieszka Bitkowska

ISBN: 978-83-610-8643-7

Ilośc stron: 184

Data wydania: 07/2009

Twarda oprawa

Podstawowym celem książki jest przybliżenie koncepcji i usystematyzowanie pojęć z obszaru zarządzania procesami biznesowymi, wykorzystując przykłady z praktyki gospodarczej. Obecnie mimo wielkiego zainteresowania, istnieje deficyt publikacji polskojęzycznych z zakresu zarządzania procesami biznesowymi. Ponadto zarządzanie procesami zostało wprowadzone do minimum programowego na kierunku zarządzanie.

Tematyka monografii została podzielona na trzy części:
• Podejście procesowe w przedsiębiorstwie
• Podstawy zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie
• Uwarunkowania zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie

W części pierwszej została omówiona koncepcja podejścia procesowego w organizacji, podstawowe przesłanki, a także różnice w podejściu funkcjonalnym i procesowym. Ponadto zaprezentowane zostały koncepcje zarządzania, które uwzględniają podejście procesowe i charakterystykę procesów biznesowych w organizacji.

W części drugiej przybliżono istotę zarządzania procesami biznesowymi oraz jego poszczególne etapy: identyfikację, modelowanie, wdrażanie oraz controlling. Podkreślona została rola, jaką pełnią systemy informatyczne w nowoczesnym podejściu.

W części trzeciej omówiono koncepcję struktury organizacji procesowej oraz społeczne aspekty zarządzania procesami biznesowymi.

Rozdziały:

Część I. Podejście procesowe w przedsiębiorstwie
1. Koncepcja podejścia procesowego w przedsiębiorstwie
2. Podejście procesowe w wybranych koncepcjach zarządzania
3. Chrakterystyka procesów biznesowych w przedsiębiorstwie

Część II. Podstawy zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie
4. Koncepcja zarządzania procesami biznesowymi
5. Identyfikacja procesów biznesowych
6. Modelowanie procesów biznesowych
7. Wdrażanie i controlling procesów biznesowych
8. Systemy informatyczne wspeirające zarządzanie projektami

część III. Uwarunkowania zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie
9. koncepacja struktury organizacji procesowej komputeks.pl
10. Społeczne aspekty zarządzania procesami biznesowymi

Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie”, kupili także:

Podstawy ekonomii Wydanie IV, Roman Milewski , Eugeniusz Kwiatkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Perl dla średnio zaawansowanych, Randal L. Schwartz, Brian d foy, Tom Phoenix, Wydawnictwo Helion

Gruntowanie modalnego języka komunikacji w systemach agentowych, Radosław Piotr Katarzyniak, Wydawnictwo EXIT

Jazda rowerem górskim, Brian Lopes, Lee McCormacl, Wydawnictwo Buk Rower

System operacyjny Unix dla początkujących i zaawansowanych, Zbyszko Królikowski, Michał sajkowski, Wydawnictwo NAKOM
<b>Nowoczesne akwarium Rozwiązania trendy style</b>, <font color="navy">Paweł Zarzyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nowoczesne akwarium Rozwiązania trendy style, Paweł Zarzyński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rachunkowość zaawansowana Wydanie 3, Ksenia Czubakowska , Waldemar Gos , Kazimierz Sawicki , Kazimiera Wini, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Trwałe metody naprawcze w obiektach betonowych, Tomasz Błaszczyński, Monika Siewczyńska, Wydawnictwo DWE

Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Wydanie 2, Darren Barefoot, Julie Szabo, Wydawnictwo Wolters Kluwer

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami