Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Logistyka miasta i regionu Metody ilościowe w decyzjach przestrzennych

Logistyka miasta i regionu Metody ilościowe w decyzjach przestrzennych

48.00zł
40.80zł
Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych 48.00zł 40.80zł
Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych

Tytuł: Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych
Autor: Marek Bugdol
ISBN: 978-83-7641-487-4
Ilość stron: 248
Data wydania: 10/2011
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: Difin
Cena: 48.00zł 40.80zł


W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing.

Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarządzanie jakością. Nowością oferowanej pracy jest rozdział, w którym przedstawiono zasady stosowania podejścia procesowego i idei klienta wewnętrznego (m.in. problemy typowania właścicieli procesów w różnych strukturach organizacyjnych) oraz te treści, które wyjaśniają związki między jakością wyrobów a wartościami organizacyjnymi (np. sprawiedliwością i zaufaniem).

Autor korzysta z własnych doświadczeń zawodowych i pokazuje, jak można wykorzystać społeczny potencjał organizacji w celu doskonalenia jakości wyrobów. Ukazuje specyfikę szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracowników w firmach, które są zorientowane na jakość wyrobów.

Pracę można gorąco polecić tym wszystkim, którzy są już znudzeni stosowaniem prostych systemów zarządzania jakością i poszukują nowych inspiracji, pomysłów na osiąganie trwałego sukcesu ekonomicznego. Książka może być również podręcznikiem akademickim dla studentów kierunków ekonomicznych i społecznych, które w programach nauczania mają takie przedmioty jak zarządzanie zasobami ludzkimi, wymagania jakości, zarządzanie jakością.

Rozdziały:

Rozdział 1. Zarządzanie przez jakość i jego związki z innymi koncepcjami zarządzania
1.1. Zarządzanie przez jakość – podstawowe definicje
1.2. TQM a reengineering
1.3. TQM a zarządzanie wiedzą
1.4. TQM a kaizen
1.5. TQM a lean manufacturing
1.6. TQM a koncepcja wewnętrznego marketingu
1.7. TQM a Corporate Social Responsibility
1.8. Słabe strony projakościowych koncepcji zarządzania
1.9. TQM jako koncepcja holistyczna
1.10. Wymagania stawiane przed pracownikami w organizacjach projakościowych

Rozdział 2 . Koncepcja klienta wewnętrznego w TQM
2.1. Koncepcja łańcucha jakości
2.2. Klient wewnętrzny
2.3. Klient wewnętrzny obywatelem
2.4. Właściciel procesu
2.5. Zadania klientów wewnętrznych w realizacji podejścia procesowego
2.6. Relacje klient wewnętrzny – klient zewnętrzny
2.7. Oczekiwania klientów wewnętrznych
2.8. Klient wewnętrzny pracownikiem trudnym
2.9. Środowisko, warunki i zadania udanych implementacji
2.10. Proponowane możliwości badawcze

Rozdział 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie jakością
3.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w znormalizowanych systemach jakości
3.2. Zarządzanie zasobami ludzkimi w modelach doskonałości
3.3. Wybrane procesy zarządzania zasobami ludzkimi w TQM
3.4. Wybrane problemy realizacyjne
3.5. Propozycja zarządzania zgodna z ideami TQM

Rozdział 4. Znaczenie i rola wartości w zarządzaniu jakością
4.1. Znaczenie wartości etycznych
4.2. Zaangażowanie pracowników
4.3. Satysfakcja pracowników
4.4. Zaufanie w zarządzaniu jakością
4.5. Sprawiedliwość w zarządzaniu jakością
4.6. Wartości instrumentalne
4.7. System wartości organizacyjnych

Rozdział 5. Specyficzne problemy społeczne w zarządzaniu przez jakość
5.1. Zespoły jakości
5.2. Rola zespołów samorządowych
5.3. Propozycja zastosowania zespołów projektowych
5.4. Empowerment
5.5. Przywództwo
5.6. Znaczenie komunikacji
5.7. System społeczny zarządzania przez jakość

Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych
Tytuł książki: "Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych"
Autor: Marek Bugdol
Wydawnictwo: Difin
Cena: 48.00zł 40.80zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych”, kupili także:
<b>Spoiwa gipsowe w budownictwie</b>, <font color="navy">Sławomir Chłądzyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DW Medium</font>
Spoiwa gipsowe w budownictwie, Sławomir Chłądzyński, Wydawnictwo DW Medium
<b>YouTube</b>, <font color="navy">Jean Burgess, Joshua Greek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
YouTube, Jean Burgess, Joshua Greek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Projektowanie Eko-domy</b>, <font color="navy">Mariana R. Eguaras Etchetto</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Solis</font>
Projektowanie Eko-domy, Mariana R. Eguaras Etchetto, Wydawnictwo Solis
<b>Projektowanie i analiza wzmacniaczy małosygnałowych</b>, <font color="navy">Andrzej Dobrowolski, Piotr Komur, Adam Sowiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Projektowanie i analiza wzmacniaczy małosygnałowych, Andrzej Dobrowolski, Piotr Komur, Adam Sowiński, Wydawnictwo BTC
<b>Kompozycja w fotografii Praktyczny przewodnik</b>, <font color="navy">Richard D. Zakia, David A. Page</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Kompozycja w fotografii Praktyczny przewodnik, Richard D. Zakia, David A. Page, Wydawnictwo HELION
<b>Niemieckie projekty lotnicze Myśliwce 1935-1945</b>, <font color="navy">Marek Ryś</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Vesper</font>
Niemieckie projekty lotnicze Myśliwce 1935-1945, Marek Ryś, Wydawnictwo Vesper
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Matematyka
Struktura rewolucji metanaukowej

Struktura rewolucji metanaukowej

44.90zł
36.82zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN

środa, 14 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami