Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zasoby ludzkie HR » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Ćwiczenia projektowe z turbin cieplnych

Ćwiczenia projektowe z turbin cieplnych

61.95zł
50.18zł
Zarządzanie w płaskim świecie Budowanie relacji w dobie globalizacji 49.00zł 36.75zł
Zarządzanie w płaskim świecie Budowanie relacji w dobie globalizacji

Autor: Susan Bloch, Philip Whiteley

ISBN: 978-83-246-1734-0

Ilość stron: 224

Data wydania: 11/2008

Twarda oprawa

W dawnych czasach panowała opinia, że świat jest płaski, w co każdy bezdyskusyjnie wierzył. Jednak później znaleźli się ludzie, którzy postanowili temu zaprzeczyć. Mimo ich skutecznej perswazji dziś okazało się, że... świat naprawdę jest płaski.

Wpływają na to dwa podstawowe czynniki: rozwój ekonomiczny oraz zmiana struktury korporacji. Nowoczesna organizacja stała się kompleksową siecią wspólnych przedsięwzięć, korzystającą z zasobów na całym świecie.

Płaski świat charakteryzuje się olbrzymią łatwością komunikacji wspomaganej przez technologię i sporym rozrzutem geograficznym współpracujących ze sobą członków zespołu czy firm. Skoro Twoi koledzy pracują nie tylko w innym biurze, ale wręcz na innej półkuli, musisz - jako menedżer - postawić na zupełnie nowe umiejętności i zachowania.

Książka Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji pokazuje, jak kierować zespołem w zmodernizowany, a jednocześnie skuteczny sposób. Podręcznik podaje dziesięć strategii sprawnego zarządzania.

Kluczami są tu między innymi: dobra komunikacja, poszanowanie odrębności i różnic kulturowych, rozpoznawanie podobieństw, sensowne ustalanie granic, zaufanie i odpowiednia motywacja. Liczne anegdoty, konkretne przykłady czy wywiady z najlepszymi praktykami zarządzania z pewnością pozwolą Ci szybko zdobyć wiedzę o tym, jak najlepiej kierować zespołem i współpracować z nim, nawet jeśli nie spotykasz się zbyt często ze współpracownikami.

  • Najlepsze wykorzystanie nowoczesnych technologii do utrzymywania kontaktów.
  • Motywowanie zespołu.
  • Zachowanie równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym.
  • Tworzenie kultury zaufania, która pozwala osiągać lepsze wyniki.
  • Podejmowanie decyzji, kiedy warto spotkać się twarzą w twarz.
  • Przygotowanie i adaptacja zespołu do zmian.
  • Poszanowanie różnic kulturowych i umiejętność rozpoznania podobieństw.
  • Właściwe ustalanie granic i budowanie trwałych powiązań.

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Zarządzanie w płaskim świecie Budowanie relacji w dobie globalizacji
Tytuł książki: "Zarządzanie w płaskim świecie Budowanie relacji w dobie globalizacji"
Autor: Susan Bloch, Philip Whiteley
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie w płaskim świecie Budowanie relacji w dobie globalizacji”, kupili także:

Siła dla ludu! Sekrety rosyjskiego treningu siłowego, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo AHA

Podręcznik jQuery Interaktywne interfejsy internetowe Smashing Magazine, Jake Rutter, Wydawnictwo Helion

Maszyna Platforma Tłum Jak ujarzmić cyfrową rewolucję?, Andrew McAfee , Erik Brynjolfsson, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nieskończony Wszechświat, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Agora

Algebra współczesna z zastosowaniami, Gilbert William J., Nicholson Keith W., Wydawnictwo WNT

Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem, Matthew Dixon, Brent Adamson, Wydawnictwo Onepress

AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii, Paulina Wiktorska, Wydawnictwo Onepress

Autodesk Inventor 2020 PL / 2020+ Podstawy metodyki projektowania. Wersja polska i angielska, Andrzej Jaskulski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Procesy stochastyczne, Mikhail Matalytski, Oleg Tikhonenko, Wydawnictwo EXIT

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami