Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Kodowanie z Minecraftem Buduj wyżej, szybciej zbieraj plony, kop głębiej i automatyzuj nudne zajęcia

Kodowanie z Minecraftem Buduj wyżej, szybciej zbieraj plony, kop głębiej i automatyzuj nudne zajęcia

69.00zł
55.20zł
Zarządzanie międzynarodowe 99.00zł
Zarządzanie międzynarodowe

Tytuł: Zarządzanie międzynarodowe
Autor: Richard Mead, Tim G. Andrews
ISBN: 978-83-264-1148-9
Ilość stron: 596
Data wydania: 06/2011
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 99.00zł


Książka stanowi wprowadzenie do niezwykle rozbudowanej dziedziny, jaką jest zarządzanie międzynarodowe.

Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na zachowania ludzi w miejscu pracy oraz na wewnętrzne systemy w firmie, globalne i strategiczne elementy międzynarodowego biznesu, a także podkreśla rolę, jaką odgrywają czynniki pozakulturowe w procesach podejmowania decyzji i ich wdrażania.

Aspekty teoretyczne zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków z Europy, Stanów Zjednoczonych, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Azji, jak również licznymi ćwiczeniami ułatwiającymi utrwalenie wiedzy.

Książka zawiera również aneks poświęcony planowaniu projektu lub rozprawy naukowej z dziedziny zarządzania międzynarodowego, co może się okazać pomocne szczególnie studentom studiów podyplomowych i MBA.

Poza głównymi tematami omówionymi w większości podręczników poświęconych międzynarodowemu zarządzaniu, publikacja obejmuje także zagadnienia, które nie są zazwyczaj poruszane w tym kontekście.

Należą do nich:
• wpływ aspektów kulturowych na firmy rodzinne,
• nieformalny patronat, guanxi i wasda,
• globalizacja kontra lokalizacja,
• e-komunikacja,
• konwergencja i dywergencja w zagranicznych filiach,
• znaczenie zachodniego stylu zarządzania zasobami ludzkimi dla innych kultur,
• nadzór nad marką korporacyjną - kluczowy element stosunków między współczesnymi centralami firm i ich filiami.

Rozdziały:

Część I. Wprowadzenie
Rozdział 1. Międzynarodowe zarządzanie i kultura

Część II. Zarządzanie międzykulturowe
Rozdział 2. Analiza kultur: studium porównawcze
Rozdział 3. Analiza kultur od czasów Hofstedego
Rozdział 4. Zmiany w kulturze
Rozdział 5. Kultura organizacyjna
Rozdział 6. Kultura i komunikacja
Rozdział 7. Motywacja
Rozdział 8. Rozwiązywanie konfliktów
Rozdział 9. Struktury formalne
Rozdział 10. Systemy nieformalne
Rozdział 11. Kultura i metody planowania zmian
Rozdział 12. Kiedy kultura ma znaczenie? Przypadek małych i średnich firm

Część III. Zarządzanie międzynarodowe
Rozdział 13. Globalizacja i lokalizacja
Rozdział 14. Planowanie strategii
Rozdział 15. Wdrażanie strategii i wykorzystywanie wiedzy
Rozdział 16. E-komunikacja
Rozdział 17. Tworzenie międzynarodowej spółki joint venture
Rozdział 18. Szanse i zagrożenia: centrala i filia
Rozdział 19. Zarządzanie zasobami ludzkimi
Rozdział 20. Kontrola poprzez zatrudnianie
Rozdział 21. Zarządzanie zagranicznymi wyjazdami służbowymi
Rozdział 22. Zagraniczny menedżer do spraw marki

Część IV. Wnioski
Rozdział 23. Kultura oddziału: konwergencja i dywergencja
Rozdział 24. Etyka i odpowiedzialność biznesu

Zarządzanie międzynarodowe
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie międzynarodowe”, kupili także:

VirtueMart Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla!, Marcin Żmudziński, Wydawnictwo Helion

Użytkowanie urządzeń peryferyjnych komputera osobistego Podręcznik do nauki zawodu Kwalifikacja E.12.2, Tomasz Marciniuk, Krzysztof Pytel, Sylwia Osetek, Wydawnictwo WSiP

Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie, Merrill R. (Rick) Chapman, Wydawnictwo Helion

Podstawy konstrukcji maszyn Ćwiczenia, Ryszard Knosala , Aleksander Gwiazda , Andrzej Baier , Piotr Gendarz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Alternatywne zasilanie samochodów benzyną oraz gazami LPG i CNG Badania porównawcze dynamiki rozpędzania i emisji spalin, Kazimierz M. Romaniszyn, Wydawnictwo WNT

Finanse międzynarodowe Zbiór zadań, Paweł Kowalik, Agnieszka Pietrzak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Pewność siebie Jak mała zmiana może zrobić wielką różnicę, Paul McGee, Wydawnictwo Sensus

Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo, Reid Hoffman, Ben Casnocha, Wydawnictwo Onepress

Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku, Marek Wzorek, Wydawnictwo Onepress

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami