Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Logistyka nowoczesnej gospodarki magazynowej

Logistyka nowoczesnej gospodarki magazynowej

45.00zł
37.80zł
Zarządzanie międzynarodowe 99.00zł 77.22zł
Zarządzanie międzynarodowe

Tytuł: Zarządzanie międzynarodowe
Autor: Richard Mead, Tim G. Andrews
ISBN: 978-83-264-1148-9
Ilość stron: 596
Data wydania: 06/2011
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 99.00zł 77.22zł


Książka stanowi wprowadzenie do niezwykle rozbudowanej dziedziny, jaką jest zarządzanie międzynarodowe.

Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na zachowania ludzi w miejscu pracy oraz na wewnętrzne systemy w firmie, globalne i strategiczne elementy międzynarodowego biznesu, a także podkreśla rolę, jaką odgrywają czynniki pozakulturowe w procesach podejmowania decyzji i ich wdrażania.

Aspekty teoretyczne zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków z Europy, Stanów Zjednoczonych, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Azji, jak również licznymi ćwiczeniami ułatwiającymi utrwalenie wiedzy.

Książka zawiera również aneks poświęcony planowaniu projektu lub rozprawy naukowej z dziedziny zarządzania międzynarodowego, co może się okazać pomocne szczególnie studentom studiów podyplomowych i MBA.

Poza głównymi tematami omówionymi w większości podręczników poświęconych międzynarodowemu zarządzaniu, publikacja obejmuje także zagadnienia, które nie są zazwyczaj poruszane w tym kontekście.

Należą do nich:
• wpływ aspektów kulturowych na firmy rodzinne,
• nieformalny patronat, guanxi i wasda,
• globalizacja kontra lokalizacja,
• e-komunikacja,
• konwergencja i dywergencja w zagranicznych filiach,
• znaczenie zachodniego stylu zarządzania zasobami ludzkimi dla innych kultur,
• nadzór nad marką korporacyjną - kluczowy element stosunków między współczesnymi centralami firm i ich filiami.

Rozdziały:

Część I. Wprowadzenie
Rozdział 1. Międzynarodowe zarządzanie i kultura

Część II. Zarządzanie międzykulturowe
Rozdział 2. Analiza kultur: studium porównawcze
Rozdział 3. Analiza kultur od czasów Hofstedego
Rozdział 4. Zmiany w kulturze
Rozdział 5. Kultura organizacyjna
Rozdział 6. Kultura i komunikacja
Rozdział 7. Motywacja
Rozdział 8. Rozwiązywanie konfliktów
Rozdział 9. Struktury formalne
Rozdział 10. Systemy nieformalne
Rozdział 11. Kultura i metody planowania zmian
Rozdział 12. Kiedy kultura ma znaczenie? Przypadek małych i średnich firm

Część III. Zarządzanie międzynarodowe
Rozdział 13. Globalizacja i lokalizacja
Rozdział 14. Planowanie strategii
Rozdział 15. Wdrażanie strategii i wykorzystywanie wiedzy
Rozdział 16. E-komunikacja
Rozdział 17. Tworzenie międzynarodowej spółki joint venture
Rozdział 18. Szanse i zagrożenia: centrala i filia
Rozdział 19. Zarządzanie zasobami ludzkimi
Rozdział 20. Kontrola poprzez zatrudnianie
Rozdział 21. Zarządzanie zagranicznymi wyjazdami służbowymi
Rozdział 22. Zagraniczny menedżer do spraw marki

Część IV. Wnioski
Rozdział 23. Kultura oddziału: konwergencja i dywergencja
Rozdział 24. Etyka i odpowiedzialność biznesu

Zarządzanie międzynarodowe
Tytuł książki: "Zarządzanie międzynarodowe"
Autor: Richard Mead, Tim G. Andrews
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 99.00zł 77.22zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie międzynarodowe”, kupili także:
<b>Co nas nie zabije Jak zimno i ćwiczenia oddechowe pomagają w odzyskaniu odporności oraz utraconej siły ewolucyjnej</b>, <font color="navy">Scott Carney , Wim Hof</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Co nas nie zabije Jak zimno i ćwiczenia oddechowe pomagają w odzyskaniu odporności oraz utraconej siły ewolucyjnej, Scott Carney , Wim Hof, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Fiat Cinquecento</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Fiat Cinquecento, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Wstęp do matematyki</b>, <font color="navy">Dariusz Miklaszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK</font>
Wstęp do matematyki, Dariusz Miklaszewski, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK
<b>Samba 4 Przewodnik administratora</b>, <font color="navy">Marcelo Leal</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Samba 4 Przewodnik administratora, Marcelo Leal, Wydawnictwo HELION
<b>Gry karciane dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Barry Rigal</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Gry karciane dla bystrzaków, Barry Rigal, Wydawnictwo Onepress
<b>Sztuki walki Zwycięstwo nad sobą</b>, <font color="navy">Janusz Szymankiewicz, Tadeusz Gałkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Atla 2</font>
Sztuki walki Zwycięstwo nad sobą, Janusz Szymankiewicz, Tadeusz Gałkowski, Wydawnictwo Atla 2
<b>Arcymistrz sprzedaży Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Arkadiusz Bednarski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Arcymistrz sprzedaży Wydanie II rozszerzone, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo HELION
<b>Giełda Podstawy inwestowania Wydanie kieszonkowe</b>, <font color="navy">Adam Zaremba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Giełda Podstawy inwestowania Wydanie kieszonkowe, Adam Zaremba, Wydawnictwo Onepress
<b>Adobe After Effects 6.0 Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Adobe Systems</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe After Effects 6.0 Oficjalny podręcznik, Adobe Systems, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Chemia
Ćwiczenia z biochemii

Ćwiczenia z biochemii

79.90zł
59.13zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Podstawy fizyki Tom 1 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION

czwartek, 20 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami