Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Droga do Wszechświata Podróż na skraj rzeczywistości

Droga do Wszechświata Podróż na skraj rzeczywistości

59.90zł
49.12zł
Zarządzanie marką w segmencie B2B 69.90zł
Zarządzanie marką w segmencie B2B

Autor: Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch

ISBN: 978-83-01-15238-3

Ilość stron: 268

Data wydania: 04/2008

Twarda oprawa

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.

Podręcznik "Zarządzanie marką w segmencie B2B" zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z „życia” najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.

Rozdziały:

1. Być znanym czy być jednym z wielu

2. Kreować markę czy nie?

3.Wymiary kreowania marki B2B

4. Przyspieszenie dzięki kreowaniu marki

5. Udane przypadki kreowania marki w segmencie B2B

6. Bądź świadom możliwości porażki w kreowaniu marki

7. Perspektywy na przyszłość

Zarządzanie marką w segmencie B2B
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie marką w segmencie B2B”, kupili także:

Podstawy geologii strukturalnej, Ryszard Kuzak, Jerzy Żaba, Wydawnictwo Naukowe PWN

C i C++ Bezpieczne programowanie Receptury, John Viega, Matt Messier, Wydawnictwo Helion

Alfabet zarządzania projektami. Wydanie II, Michał Kopczewski, Wydawnictwo Onepress

Trening mózgu. 50 zadań wzmacniających równowagę lewej i prawej półkuli, Charles Phillips, Wydawnictwo Sensus

Biochemia Wydanie VIII, Berg, Jeremy M., Tymoczko, John L., Gatto, Gregory J., Strye, Wydawnictwo Naukowe PWN

Instrukcja stosowania kas rejestrujących z wzorcową dokumentacją i nowymi ewidencjami + CD, Grzegorz Tomala, Wydawnictwo ODDK

Mikroserwisy Wzorce z przykładami w języku Java, Chris Richardson, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rysunek techniczny budowlany, Elżbieta Miśniakiewicz, Wojciech Skowroński, Wydawnictwo Arkady

Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a, Ken Segall, Wydawnictwo G+J RBA

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami