Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Pojazdy hybrydowe i elektryczne w praktyce warsztatowej. Budowa, działanie, podstawy obsługi Wydanie II

Pojazdy hybrydowe i elektryczne w praktyce warsztatowej. Budowa, działanie, podstawy obsługi Wydanie II

77.00zł
65.45zł
Zarządzanie marką w segmencie B2B 69.90zł
Zarządzanie marką w segmencie B2B

Autor: Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch

ISBN: 978-83-01-15238-3

Ilość stron: 268

Data wydania: 04/2008

Twarda oprawa

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.

Podręcznik "Zarządzanie marką w segmencie B2B" zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z „życia” najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.

Rozdziały:

1. Być znanym czy być jednym z wielu

2. Kreować markę czy nie?

3.Wymiary kreowania marki B2B

4. Przyspieszenie dzięki kreowaniu marki

5. Udane przypadki kreowania marki w segmencie B2B

6. Bądź świadom możliwości porażki w kreowaniu marki

7. Perspektywy na przyszłość

Zarządzanie marką w segmencie B2B
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie marką w segmencie B2B”, kupili także:

Chmura obliczeniowa. Prawne aspekty zastosowania, Andrzej Krasuski, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Ustawa o drogach publicznych Komentarz, Wojciech Maciejko, Paweł Zaborniak, Wydawnictwo LexisNexis

Podstawy konstrukcji maszyn, Krzysztof Grzelak, Janusz Telega, Janusz Torzewski, Wydawnictwo WSiP

Obliczenia płynowe w modelowaniu mózgu, Grzegorz M. Wójcik, Wydawnictwo EXIT

Czas wypłaty Zarobienie dużych pieniędzy na giełdzie jest najlepszym rewanżem, Phil Town, Wydawnictwo MT Biznes

Młodzi nabywcy na e-zakupach, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Wydawnictwo PLACET

Ukryta hipnoza Tajne techniki perswazyjne, Kevin Hogan, Wydawnictwo Onepress

Przyszłość umysłu Dążenie nauki do zrozumienia i udoskonalenia naszego umysłu, Michio Kaku, Wydawnictwo Prószyński

Samochody z Lublina 1951 - 2014, Marek Kuc, Wydawnictwo WKiŁ

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami