Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Przestrzeń kwantowa Pętlowa grawitacja kwantowa i poszukiwanie struktury przestrzeni, czasu i Wszechświata

Przestrzeń kwantowa Pętlowa grawitacja kwantowa i poszukiwanie struktury przestrzeni, czasu i Wszechświata

49.99zł
40.99zł
Zarządzanie marką w segmencie B2B 69.90zł
Zarządzanie marką w segmencie B2B

Autor: Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch

ISBN: 978-83-01-15238-3

Ilość stron: 268

Data wydania: 04/2008

Twarda oprawa

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.

Podręcznik "Zarządzanie marką w segmencie B2B" zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z „życia” najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.

Rozdziały:

1. Być znanym czy być jednym z wielu

2. Kreować markę czy nie?

3.Wymiary kreowania marki B2B

4. Przyspieszenie dzięki kreowaniu marki

5. Udane przypadki kreowania marki w segmencie B2B

6. Bądź świadom możliwości porażki w kreowaniu marki

7. Perspektywy na przyszłość

Zarządzanie marką w segmencie B2B
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie marką w segmencie B2B”, kupili także:

Nowoczesne rozwiązania w logistyce Wydanie 2, Remigiusz Kozłowski, Andrzej Sikorski, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Bromatologia Zarys nauki o żywności i żywieniu, Henryk Romuald Gertig, Juliusz Przysławski, Wydawnictwo PZWL

Podstawy programowania sterowników SIMATIC S7-1200 w języku LAD, Tomasz Gilewski, Wydawnictwo BTC

Słownik naukowo-techniczny polsko-angielski Wydanie IX, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy fizyki Tom 1-5 Wydanie 2 KOMPLET, David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker, Wydawnictwo Naukowe PWN

Towaroznawstwo Difin, Beata Zembrzuska, Wydawnictwo Difin

Biznesplan po polsku Wydanie 2, Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Jacek Wójcik, Wydawnictwo CEDEWU

Synuś Instrukcja obsługi dla rodziców, Theresa Foy DiGeronimo, Wydawnictwo Onepress

Sztuczna inteligencja i logika Wydanie II, Andrzej Kisielewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami