Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Kompletny przewodnik po DAX. Analiza biznesowa przy użyciu Microsoft Excel, SQL Server Analysis Services i Power BI

Kompletny przewodnik po DAX. Analiza biznesowa przy użyciu Microsoft Excel, SQL Server Analysis Services i Power BI

98.70zł
88.83zł
Zarządzanie marką w segmencie B2B 69.90zł
Zarządzanie marką w segmencie B2B

Autor: Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch

ISBN: 978-83-01-15238-3

Ilość stron: 268

Data wydania: 04/2008

Twarda oprawa

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.

Podręcznik "Zarządzanie marką w segmencie B2B" zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z „życia” najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.

Rozdziały:

1. Być znanym czy być jednym z wielu

2. Kreować markę czy nie?

3.Wymiary kreowania marki B2B

4. Przyspieszenie dzięki kreowaniu marki

5. Udane przypadki kreowania marki w segmencie B2B

6. Bądź świadom możliwości porażki w kreowaniu marki

7. Perspektywy na przyszłość

Zarządzanie marką w segmencie B2B
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie marką w segmencie B2B”, kupili także:

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich, Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański, Wydawnictwo Onepress
<b>Sztuczna inteligencja. Błyskawiczne wprowadzenie do uczenia maszynowego, uczenia ze wzmocnieniem i uczenia głębokiego</b>, <font color="navy">Hadelin de Ponteves</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Sztuczna inteligencja. Błyskawiczne wprowadzenie do uczenia maszynowego, uczenia ze wzmocnieniem i uczenia głębokiego, Hadelin de Ponteves, Wydawnictwo Helion
<b>Microsoft Power BI. Jak modelować i wizualizować dane oraz budować narracje cyfrowe. Wydanie III</b>, <font color="navy">Devin Knight, Erin Ostrowsky, Mitchell Pearson, Bradley Schacht</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Microsoft Power BI. Jak modelować i wizualizować dane oraz budować narracje cyfrowe. Wydanie III, Devin Knight, Erin Ostrowsky, Mitchell Pearson, Bradley Schacht, Wydawnictwo Helion

Perl dla średnio zaawansowanych, Randal L. Schwartz, Brian d foy, Tom Phoenix, Wydawnictwo Helion

Macintosh idzie do szkoły Podręcznik nie tylko dla gimnazjum Część 2, Jarosław Skłodowski, Wydawnictwo GDW

12 sposobów na supermózg, John Medina, Wydawnictwo Prószyński

Inżynieria materiałowa Stal Wydanie II, Marek Blicharski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Strategia ostra jak pepperoni Jak konstruktywnie ukierunkować naturalną agresję, Jens Weidner, Wydawnictwo Onepress

Milion w zasięgu ręki. Poradnik zarządzania finansami, Maciej Karsznia, Wydawnictwo Onepress

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami