Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie marką w segmencie B2B 69.90zł
Zarządzanie marką w segmencie B2B

Autor: Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch

ISBN: 978-83-01-15238-3

Ilość stron: 268

Data wydania: 04/2008

Twarda oprawa

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.

Podręcznik "Zarządzanie marką w segmencie B2B" zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z „życia” najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.

Rozdziały:

1. Być znanym czy być jednym z wielu

2. Kreować markę czy nie?

3.Wymiary kreowania marki B2B

4. Przyspieszenie dzięki kreowaniu marki

5. Udane przypadki kreowania marki w segmencie B2B

6. Bądź świadom możliwości porażki w kreowaniu marki

7. Perspektywy na przyszłość

Zarządzanie marką w segmencie B2B
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie marką w segmencie B2B”, kupili także:

Harvard Business Review Podejmowanie decyzji, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress

Proekologiczne odnawialne źródła energii Wydanie 4, Witold M. Lewandowski, Wydawnictwo WNT

Google Picasa Ćwiczenia praktyczne, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

Wyzwalacze. Nowe zachowania, trwałe nawyki, lepsze życie, Marshall Goldsmith, Mark Reiter, Wydawnictwo Onepress
<b>Androidy. Zespół, który stworzył system operacyjny Android</b>, <font color="navy">Chet Haase</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Androidy. Zespół, który stworzył system operacyjny Android, Chet Haase, Wydawnictwo Helion

Systemy embedded w FPGA, Piotr Rzeszut, Wydawnictwo BTC

Joomla! Zabezpieczanie witryn, Tom Canavan, Wydawnictwo Helion
<b>Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu. Wydanie V - jubileuszowe</b>, <font color="navy">Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu. Wydanie V - jubileuszowe, Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford, Wydawnictwo Helion

Jak szybko opanować język obcy, Anna Szyszkowska-Butryn, Wydawnictwo Edgard

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami