Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie kryzysem w social media 39.90zł
Zarządzanie kryzysem w social media

Tytuł: Zarządzanie kryzysem w social media
Autor: Monika Czaplicka
ISBN: 978-83-246-8031-3
Ilość stron: 288
Data wydania: 11/2013
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł


Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces!

Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności lub równa je z ziemią. Social media to broń obosieczna - bywają źródłem kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważniejsza jest informacja: zabawna, oburzająca, interesująca. Im bardziej kontrowersyjna i nośna, tym szybciej dotrze do tysięcy Twoich klientów.

Jeśli myślisz, że Twojej marce nic nie grozi, lepiej przygotuj się na kryzys. Zdarza się on każdemu: i rzetelnym producentom, i perfekcyjnym usługodawcom. Nie myli się tylko ten, kto nic nie robi, więc prędzej czy później popełnisz błąd lub natkniesz się na pierwszego niezadowolonego klienta. A stąd do kryzysu tylko jeden krok…

Sama myśl o wpadnięciu w jego epicentrum budzi grozę, prawda? A przecież wcale nie musi! Możesz świetnie przygotować się na sytuacje kryzysowe i dowiedzieć się, jak wyjść z nich z tarczą. Jeśli Twoja marka jest obecna na Facebooku, Twitterze czy innym profilu społecznościowym albo jeśli wiesz, że aktywni w tych mediach są Twoi klienci - a są tam na pewno - warto poznać zasady tej wirtualnej gry. Pierwsze prawo kryzysu w social media: zwykle zaczyna się tuż przed weekendem!

Spis treści:

1. Teoretycznie zamiast "dzień dobry" (9)

 

  • Kryzys... (9)
  • ...media społecznościowe... (10)
  • Jeśli nie Facebook, to co? (12)
  • ...kryzys w social media (12)

2. Poradnik (15)

 

  • Praktycznie o teorii (15)
  • Skąd się biorą kryzysy w social media? (15)
  • Różne przyczyny kryzysów (16)
  • Efekt śnieżnej kuli (reakcja łańcuchowa) (23)
  • Efekt kręgów na wodzie (25)
  • Dlaczego akurat w weekendy? (25)
  • Przebieg kryzysu (26)
  • Pierwsze 24 godziny (27)
  • Crisis management - zarządzanie kryzysem (28)
  • Jak reagować na kryzys? (30)
  • Zasada 5P (32)
  • Schemat narzędzi kryzysowych (33)
  • It's hard to say "I'm sorry" (34)
  • Kryzysiki i inne problemiki - zagwozdki (35)
  • Już kryzys czy jeszcze zagwozdka? (36)
  • Cztery kroki, żeby zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysu (37)
  • Przeciwdziałaj z głową (38)
  • Dlaczego potrzebujesz nowego podejścia? (42)
  • Rewolucja w komunikacji (42)
  • Social media dla mediów (44)
  • Social media i PR (45)
  • Zmiana - kryzysy tradycyjne a nowe kryzysy (46)
  • Dowód na istnienie (48)
  • Nie taki kryzys straszny, jak go malują (50)
  • Rodzaje kryzysów (51)
  • Kryzysy postowania (53)
  • Pięć sposobów radzenia sobie z negatywnymi komentarzami (54)
  • Wkurzony klient - czego nie robić? (56)
  • Do czego można wykorzystywać social media jako markę (59)
  • Bezpieczeństwo przede wszystkim (61)
  • Słowa, słowa, słowa... i obrazy (61)
  • It's all about reputation (63)
  • Oczywiste oczywistości (64)
  • Pięć podstawowych rzeczy potrzebnych przed kryzysem (65)
  • Dziesięć błędów popełnianych przed kryzysem (66)
  • Osiem błędów w kryzysie (68)
  • Zespół antykryzysowy (69)
  • Mity o kryzysie (70)
  • Osiem nieprzyjemnych faktów o kryzysach (i jeden przyjemny) (71)
  • Po chińsku "kryzys" składa się z dwóch znaków: niebezpieczeństwa i szansy (71)
  • Reagować czy nie? (72)
  • Konflikt: rozdmuchać czy milczeć? (74)
  • Jest kryzys. Co dalej? (75)
  • Nie panikuj! (76)
  • Nawet najdłuższa podróż zaczyna się od jednego kroku (78)
  • Ja sam! (79)
  • Hashtagi (79)
  • Do kogo należą konta "firmowe"? (80)
  • Kryzysowe SEO (82)
  • Jeśli firma nie traktuje Cię jako swojego najważniejszego klienta, to znaczy, że nie jest Ciebie warta! (83)
  • Klient nie zawsze ma rację (84)
  • Marketing rekomendacji (85)
  • Zero moment of truth (85)
  • Fan, czyli kto? (87)
  • Po co Ci adwokaci (ambasadorzy) marki i jak ich pozyskać? (89)
  • Kryzys? Oczywiście! (92)
  • Jeśli nie ma mnie w social media, to nic mi nie zrobią (99)
  • Haters gonna hate (99)
  • Customer experience (100)
  • Teoria konsumenckiej góry lodowej narzekania (101)
  • Gdzie jesteś? (a gdzie Cię nie ma?) (101)

3. Badania kryzysów (103)

 

  • Na świecie (103)
  • Badanie strategii kryzysowych (105)
  • W Polsce (107)

4. Manual antykryzysowy (111)

 

  • Zanim ruszy lawina (111)
  • Lista kontrolna przed kryzysem (112)
  • Przykładowe zapisy (113)

5. Social media guideline (115)

 

  • Pracownik jest częścią marki firmy (115)
  • Cienka czerwona linia (116)
  • Przykładowy dokument (szkic) (118)

6. Narzędzia (121)

 

  • Monitoring sieci (121)
  • Co należy monitorować? (126)
  • Statystyki Facebooka (127)

7. Kryzysy w Polsce (131)

 

  • Fashionelka vs Schaffashoes (131)
  • Zabawa z Dotpayem (136)
  • Serwis Allegro pada (140)
  • Empik naciągacz? (145)
  • "Czym zaskoczył Cię ostatnio Orange?" (147)
  • ACTA by Wedel (151)
  • Jestem Waszą Ex (156)
  • Logo Nikona pod ostrzałem (158)
  • Cieć Virgin Mobile Polska (i PR Playa) (164)
  • HTC Żal (167)
  • Malaga, Tiki Taki i robaki (169)
  • Graffiti Adidasa (173)
  • Czerwony tatar z pozwem i worek z Sokołowa (178)
  • Lodowy tron (186)
  • Gąbeczka od HP (190)
  • Play i Socializer (192)
  • Asus obraża klienta (195)
  • nc+ (198)
  • Kaszka ze szkłem od Nestlé (208)
  • Kominek vs Dr. Oetker (211)
  • Afera zbożowo-betonowa (216)
  • "Uważam Rze" (220)
  • Ostatni posiłek Bielucha (223)
  • Bank error (226)
  • W skrócie (230)
  • Kontent kryzysogenny (przykłady) (235)

8. Kryzysy na świecie (243)

 

  • KitKat Killer (243)
  • Nikon i jego sprzęt (246)
  • Olej się wylał BP (248)
  • "Fuj" w Domino's Pizza (251)
  • Homofobiczny Amazon? (Amazonfail) (254)
  • SimCity (257)
  • Burger King i Jeep zhakowane (Twitter) (260)
  • Stop Eurostar (263)
  • Rachunek dla Applebee's (265)
  • Ford (269)
  • Wylizane muszelki Taco Bell (271)
  • Dell Hell (273)
  • Zwolnienia w HMV (275)
  • W skrócie (277)

Na pożegnanie (279)

 

Słowniczek z przymrużeniem oka (281)

Zarządzanie kryzysem w social media
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie kryzysem w social media”, kupili także:

Analiza numeryczna wybranych zagadnień dynamiki chaotycznej, Jan Awrejcewicz, Romuald Mosdorf, Wydawnictwo WNT

Modele równań strukturalnych Teoria i praktyka + CD, Roman Konarski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Twój make-up z gwiazdami, Magdalena Pieczonka, Wydawnictwo Septem

Liczby natury. Nierealna rzeczywistość matematycznej wyobraźni, Ian Stewart, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Pompy ciepła w systemach geotermii niskotemperaturowej, Marian Rubik, Wydawnictwo Multico

Instalacje elektryczne Podręcznik do kształcenia w zawodach technik elektryk i elektryk Wydanie II, Sławomir Kołodziejczyk, Wydawnictwo WKiŁ

Szkolenie kota w 10 minut, Miriam Fields-Babineau, Wydawnictwo Septem
<b>Mózg  Co każdy powinien wiedzieć</b>, <font color="navy">Gary L. Wenk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mózg Co każdy powinien wiedzieć, Gary L. Wenk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak naprawić sprzęt elektroniczny. Poradnik dla nieelektronika. Wydanie II, Michael Jay Geier, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami