Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Zarządzanie jakością w usługach publicznych Wydanie II zmienione i poprawione 47.00zł
Zarządzanie jakością w usługach publicznych Wydanie II zmienione i poprawione

Autor: Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski

ISBN: 978-83-7556-010-7

Ilość stron: 190

Data wydania: 2008

Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych.

Jest to pierwsze w Polsce opracowanie w całości poświęcone zarządzaniu jakością w usługach publicznych, ujmujące w sposób kompleksowy różne aspekty teoretyczne związane z jakością usług, jak i –,, co jest wielką zaletą recenzowanej książki –,, również praktyczne wskazania wdrożeniowe dla instytucji publicznych w Polsce.

Autorzy przy prezentacji powyższych zagadnień oparli się na doświadczeniach wybranych krajów (Wielka Brytania, USA, Kanada, Japonia, a także Polska) w adaptacji różnych systemów i metod zarządzania jakością usług do potrzeb sektora publicznego. Jak się okazuje w wielu krajach dokonano już reform sektora publicznego stawiając –,, przy nieskuteczności innych koncepcji –,, na jakość usług.

Recenzowana książka, będąca obszernym studium, składa się z pięciu rozdziałów uporządkowanych z logiczną zasadą od ogółu do szczegółu. Zasadnicza odmienność i niejednorodność sektora publicznego wymagała od Autorów zredefiniowania zarówno pojęcia klient, jak i jakość usług. Koniecznym było także określenie struktur organizacyjnych instytucji publicznych umożliwiających wdrażanie w nich systemów jakości.

Zarządzanie jakością w usługach publicznych Wydanie II zmienione i poprawione
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie jakością w usługach publicznych Wydanie II zmienione i poprawione”, kupili także:

Marketing dla inżynierów, Agnieszka Izabela Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski, Wydawnictwo PWE

Damskie laboratorium Przepisy na domowe kosmetyki, Angelika Gumkowska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nowe trendy i wyzwania w zarządzaniu Koncepcje zarządzania, Elżbieta Weiss, Marzena Godlewska, Agnieszka Bitkowska, Wydawnictwo Vizja Press&IT
<b>Uczenie maszynowe. Elementy matematyki w analizie danych</b>, <font color="navy">Leszek Albrzykowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Uczenie maszynowe. Elementy matematyki w analizie danych, Leszek Albrzykowski, Wydawnictwo Helion

Firma w Internecie Poradnik subiektywny, Tomasz Hipsz, Wydawnictwo Onepress

Jądro ciemności. Ciemna materia, ciemna energia i niewidzialny Wszechświat, Simon Mitton, Jeremiah P. Ostriker, Wydawnictwo Prószyński

Python na start! Programowanie dla nastolatków, Michał Wiszniewski, Wydawnictwo Helion

Wprowadzenie do teorii obliczeń Wydanie III, Michael Sipser, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Jak zostać stoikiem. Odporność emocjonalna i pozytywne nastawienie</b>, <font color="navy">Matthew Van Natta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak zostać stoikiem. Odporność emocjonalna i pozytywne nastawienie, Matthew Van Natta, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami