Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie jakością w usługach publicznych Wydanie II zmienione i poprawione 47.00zł
Zarządzanie jakością w usługach publicznych Wydanie II zmienione i poprawione

Autor: Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski

ISBN: 978-83-7556-010-7

Ilość stron: 190

Data wydania: 2008

Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych.

Jest to pierwsze w Polsce opracowanie w całości poświęcone zarządzaniu jakością w usługach publicznych, ujmujące w sposób kompleksowy różne aspekty teoretyczne związane z jakością usług, jak i –,, co jest wielką zaletą recenzowanej książki –,, również praktyczne wskazania wdrożeniowe dla instytucji publicznych w Polsce.

Autorzy przy prezentacji powyższych zagadnień oparli się na doświadczeniach wybranych krajów (Wielka Brytania, USA, Kanada, Japonia, a także Polska) w adaptacji różnych systemów i metod zarządzania jakością usług do potrzeb sektora publicznego. Jak się okazuje w wielu krajach dokonano już reform sektora publicznego stawiając –,, przy nieskuteczności innych koncepcji –,, na jakość usług.

Recenzowana książka, będąca obszernym studium, składa się z pięciu rozdziałów uporządkowanych z logiczną zasadą od ogółu do szczegółu. Zasadnicza odmienność i niejednorodność sektora publicznego wymagała od Autorów zredefiniowania zarówno pojęcia klient, jak i jakość usług. Koniecznym było także określenie struktur organizacyjnych instytucji publicznych umożliwiających wdrażanie w nich systemów jakości.

Zarządzanie jakością w usługach publicznych Wydanie II zmienione i poprawione
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie jakością w usługach publicznych Wydanie II zmienione i poprawione”, kupili także:

Analiza Część 2 Ogólne struktury matematyki funkcje algebraiczne całkowanie, Krzysztof Maurin, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rozbój osobisty. Fakty i mity na temat rozwoju osobistego, Artur Król, Wydawnictwo Sensus

Hurtownie danych Teoria i praktyka, Agnieszka Chodkowska-Gyurics, Wydawnictwo Naukowe PWN

Towaroznawstwo dla logistyki, Tomasz Jałowiec, Wydawnictwo Difin

Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie, Tom Hayes, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Fotografia cyfrowa i obróbka zdjęć ćwiczenia praktyczne, Anna Owczarz-Dadan, Wydawnictwo Helion

Coaching jako klucz do wewnętrznej motywacji, Lidia D. Czarkowska, Wydawnictwo Poltext

Opel Omega od stycznia 1994 do lipca 2003, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Tańczący mistrzowie Wu Li Przegląd nowej fizyki, Gary Zukav, Wydawnictwo Illuminatio

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami