Tytuł: | Zarządzanie jakością usług | Autor: | Wiesław Urban | ISBN: | 978-83-01-19897-8 | Ilość stron: | 166 | Data wydania: | 04/2018 | Oprawa: | Miękka | Format: | 16.5x23.5 | Wydawnictwo: | Naukowe PWN | Cena: | 49.00zł |
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji.
Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży.
Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie.
Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.
Zarządzanie jakością usług --- Pozycja niedostępna.---
|