Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie jakością usług 49.00zł
Zarządzanie jakością usług

Tytuł: Zarządzanie jakością usług
Autor: Wiesław Urban
ISBN: 978-83-01-19897-8
Ilość stron: 166
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.00zł


Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji.

Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży.

Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie.

Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.

Zarządzanie jakością usług
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie jakością usług”, kupili także:

Glosariusz terminologii call-center/help desk, Marcin J. Kostecki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sztuka treningu mentalnego. Jak osiągnąć maksimum możliwości, DC Gonzalez, Wydawnictwo Sensus
<b>Kali Linux i testy penetracyjne. Biblia</b>, <font color="navy">Gus Khawaja</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Kali Linux i testy penetracyjne. Biblia, Gus Khawaja, Wydawnictwo Helion

Wstęp do sztucznej inteligencji, Mariusz Flasiński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Język ciała Siedem lekcji komunikacji niewerbalnej, James Borg, Wydawnictwo PWE

Zaufanie 2.0 Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę, Chris Brogan, Julien Smith, Wydawnictwo Onepress

Go nurkowanie Trening z instruktorem na filmie DVD, Monty Halls, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sterowanie procesami ciągłymi Wykorzystanie LabVIEWTM w praktyce</b>, <font color="navy">Adam Słota</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Sterowanie procesami ciągłymi Wykorzystanie LabVIEWTM w praktyce, Adam Słota, Wydawnictwo Naukowe PWN

Pogromca stresów, czyli jak przejąć kontrolę nad własnymi emocjami, Katarzyna Lorek, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami