Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Niedokończona rewolucja Einsteina W poszukiwaniu tego, co leży poza granicami teorii kwantowej

Niedokończona rewolucja Einsteina W poszukiwaniu tego, co leży poza granicami teorii kwantowej

45.00zł
33.75zł
Zarządzanie jakością usług 49.00zł
Zarządzanie jakością usług

Tytuł: Zarządzanie jakością usług
Autor: Wiesław Urban
ISBN: 978-83-01-19897-8
Ilość stron: 166
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.00zł


Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji.

Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży.

Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie.

Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.

Zarządzanie jakością usług
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie jakością usług”, kupili także:

Broń jądrowa Fizyka budowa działanie skutki historia, Jerzy Kubowski, Wydawnictwo WNT

Chromatografia i techniki elektromigracyjne. Słownik pięciojęzyczny, Zygfryd Witkiewicz, Ewa Śliwka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone, Szymon Drejewicz, Wydawnictwo Helion

Mikroserwisy w akcji, Morgan Bruce , Pauolo A. Pereira, Wydawnictwo Naukowe PWN

Head First Fizyka Edycja polska (Rusz głową), Heather Lang, Wydawnictwo Helion

Algorytmy, struktury danych i techniki programowania dla programistów Java, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo Helion

Tworzenie stron WWW we Flashu CS4/CS4 PL Projekty, David Morris, Wydawnictwo Helion

Powalająca siła przywództwa Sekrety Attyli, króla Hunów, Wess Roberts, Wydawnictwo Onepress

Zespoły wirtualne i rozproszone. Zdalne zarządzanie projektem informatycznym, Rafał Nowocień, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami