Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Zarządzanie jakością usług 49.00zł
Zarządzanie jakością usług

Tytuł: Zarządzanie jakością usług
Autor: Wiesław Urban
ISBN: 978-83-01-19897-8
Ilość stron: 166
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.00zł


Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji.

Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży.

Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie.

Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.

Zarządzanie jakością usług
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie jakością usług”, kupili także:

Word 2016 PL. Ćwiczenia praktyczne, Grzegorz Kowalczyk, Wydawnictwo Helion

Przewodnik po e-learningu Wydanie V, Marek Hyla, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Perfekcyjny makijaż Dla wszystkich - od początkujących do profesjonalistów, Bobbi Brown, Wydawnictwo GALAKTYKA

Audi A3 od maja 2003 (typu 8P) Sam naprawiam samochód, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Nowoczesne konstrukcje w budownictwie ogólnym, Zbigniew Mielczarek, Wydawnictwo Arkady
<b>SEXY ZACZYNA SIĘ W GŁOWIE. Samoakceptacja, samoświadomość, seksualność</b>, <font color="navy">Karolina Cwalina-Stępniak, Paulina Klepacz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
SEXY ZACZYNA SIĘ W GŁOWIE. Samoakceptacja, samoświadomość, seksualność, Karolina Cwalina-Stępniak, Paulina Klepacz, Wydawnictwo Sensus

Nurkowanie dla zaawansowanych, Jacek Zyśk, Wydawnictwo Alma-Press

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne Przepisy szczególne, Maciej Nowak, Wydawnictwo CEDEWU

Chmura Azure. Praktyczne wprowadzenie dla administratora. Implementacja, monitorowanie i zarządzanie ważnymi usługami i, Mustafa Toroman, Wydawnictwo Helion

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami