Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Samochodowy słownik polsko-niemiecki i niemiecko-polski

Samochodowy słownik polsko-niemiecki i niemiecko-polski

50.40zł
42.84zł
Zarządzanie jakością usług 49.00zł
Zarządzanie jakością usług

Tytuł: Zarządzanie jakością usług
Autor: Wiesław Urban
ISBN: 978-83-01-19897-8
Ilość stron: 166
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.00zł


Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji.

Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży.

Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie.

Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.

Zarządzanie jakością usług
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie jakością usług”, kupili także:

Sweet Ache. Krew gęstsza od wody. Seria Driven, K. Bromberg, Wydawnictwo Septem

Programowanie w środowisku systemu UNIX, Richard W. Stevens, Wydawnictwo WNT

Najbystrzejsze dzieciaki na świecie i jak się nimi stały, Amanda Ripley, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zero waste. 101 sposobów na życie w zgodzie z naturą, Kathryn Kellogg, Wydawnictwo Septem

Harvard Business Review Skuteczne przywództwo, Harvard Business School, Wydawnictwo Onepress
<b>Adobe Photoshop PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020</b>, <font color="navy">Andrew Faulkner, Conrad Chavez</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Adobe Photoshop PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020, Andrew Faulkner, Conrad Chavez, Wydawnictwo Helion

Skoda Octavia I Sam naprawiam samochód, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Inżynieria oceny efektywności sieci dostaw, Ilona Jacyna-Gołda, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Rysowanie dla bystrzaków. Wydanie II</b>, <font color="navy">Brenda Hoddinott, Jamie Combs</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Rysowanie dla bystrzaków. Wydanie II, Brenda Hoddinott, Jamie Combs, Wydawnictwo Septem

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami